درخواست عجیب زنیت از یوونتوس برای فروش سردار آزمون


درخواست عجیب زنیت از یوونتوس برای فروش سردار آزمون

در حالی که هنوز وضعیت سردار آزمون در زنیت مشخص نیست، این باشگاه برای فروش ستاره ایرانی مبلغ 20 میلیون یورو از یوونتوس خواسته است. نوشته درخواست عجیب زنیت از یوونتوس برای فروش سردار آزمون...

درخواست عجیب زنیت از یوونتوس برای فروش سردار آزمون

درخواست 20 میلیون یورویی زنیت از یوونتوس برای فروش سردار آزمون
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 | 14:45
درخواست عجیب زنیت از یوونتوس برای فروش سردار آزمون

در حالی که هنوز وضعیت سردار آزمون در زنیت مشخص نیست، این باشگاه برای فروش ستاره ایرانی مبلغ ۲۰ میلیون یورو از یوونتوس خواسته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بنا بر ادعای خبرنگار توتو یووه، باشگاه زنیت سنگ بزرگی برای جذب سردار آزمون پیش پای یوونتوس گذاشته است.

به گزارش پارس فوتبال، سردار آزمون مهاجم زنیت می تواند در سری آ ایتالیا به کار خود ادامه دهد. این مهاجم ایرانی که مورد توجه یوونتوس قرار دارد، در تابستان آینده بازیکن آزاد محسوب می شود، اما در همین پنجره زمستانی هم مورد توجه تیم های مطرحی قرار گرفته است.

یرکو دی ناتاله، خبرنگار توتو یووه، در توییتی مدعی شده که باشگاه زنیت برای صدور رضایت نامه سردار آزمون، مبلغ سنگین ۲۰ میلیون درخواست کرده است. پیش از این رسانه ها گزارش داده بودند که لیون فرانسه ۳ میلیون یورو و نیوکاسل یونایتد انگلیس ۶ میلیون یورو برای سردار پیشنهاد داده اند و در همان زمان خود سردار که ظاهراً پیش از این بر سر قرارداد شخصی با لیون به توافق رسیده بود، منتظر بود راه حلی برای این موضوع در سطح باشگاه ها در نظر گرفته شود.

سردار در فصل جاری، در مجموع بیست و یک بار در تمام تورنومنت ها برای زنیت به میدان رفته و ده گل و چهار پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

قرارداد سردار که از ژانویه سه سال قبل در زنیت توپ می زند، در تابستان به اتمام می رسد و از همین رو، باشگاه های زیادی به دنبال این لژیونر ایرانی هستند.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022