اخبار کوتاه استان کرمانشاه


اخبار کوتاه استان کرمانشاه

قصرشیرین - ایرنا - اهدای 20 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در گیلانغرب، توزیع 170 دستگاه بخاری گازی بین نیازمندان سرپل‌ذهاب و هزینه کردن 14 میلیارد ریال برای برق رسانی به روستای «بزاول» روانسر عناوین اخبار کوتاه استان کرمانشاه است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلانغرب از اهدای ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد در این شهرستان خبر داد.

«علی اصغر برق‌پور» روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش اقلام اهدا شده به نوعروسان ۶ میلیارد ریال است که با مشارکت خیرین شهرستان و کمیته امداد تهیه و توزیع شده است.

وی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۵ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان با کمک خیرین و کمیته امداد از ۱۵ میلیارد ریال جهیزیه بهره مند شده‌اند.

رییس کمیته امداد گیلانغرب گفت: در مجموع هفت هزار و ۸۰۰ مددجو در قالب سه هزار و ۷۰۰ خانوار در این شهرستان از خدمات مختلف حمایتی این نهاد برخوردار هستند.

توزیع ۱۷۰ دستگاه بخاری گازی بین نیازمندان سرپل‌ذهاب

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) سرپل ذهاب گفت: ۱۷۰ دستگاه بخاری گازی با ۳۲۲ میلیون تومان اعتبار بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

«علی اکرم منصوری» روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این وسایل گرمایشی بین نیازمندانی که کار لوله کشی گاز منازل آن ها پایان یافته توزیع شد که هزینه اشتراک گاز منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد نیز توسط این نهاد پرداخت می شود.

وی اظهار داشت: هدف از این اقدام خداپسندانه، تأمین اقلام ضروری مورد نیاز خانواده های مددجو در فصل سرما، محرومیت زدایی و کمک به معیشت خانواده های نیازمند است.

منصوری یادآور شد: با توجه به نیاز خانواده‌های مددجو به اقلام ضروری از افراد نیکوکار در این زمینه درخواست مشارکت داریم.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد که سه هزار و ۴۰۰ خانوار آن با جمعیت هشت هزار و ۷۶۴ تن، از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان برخوردارند.

۱۴ میلیارد ریال برای برق رسانی به روستای بزاول روانسر هزینه شد

مدیر توزیع برق روانسر گفت: از محل اعتبارات برق روستایی وزارت نیرو ، ۱۴ میلیارد ریال برای برق رسانی به روستای «بزاول» بخش مرکزی این شهرستان هزینه شد.

«ریوگار رضایی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: برای برق دار شدن این روستا چهار کیلومتر خط ۲۰ کیلوولت ، ۴۰۰ متر شبکه فشار ضعیف اجرا و یک دستگاه پست هوایی ۵۰ کیلوولت آمپر نصب شده است.

وی یادآور شد: در روستای بزاول ۱۰ خانوار ساکن هستند و پنج خانوار نیز به صورت فصلی در این روستا مستقر می شوند.

مدیر توزیع برق روانسر ادامه داد: روستای بزاول آخرین و کم جمعیت ترین روستای روانسر بود که عملیات برق رسانی آن به پایان رسید و در حال حاضر همه روستاهای این شهرستان از نعمت برق برخوردار هستند.

رضایی اظهار داشت: پیش از این روستاهای نوخان در بخش شاهو و کردوند در بخش مرکزی روانسر که زیر ۱۰ خانوار جمعیت داشته اند ، از نعمت برق برخوردار شده اند.

وی یادآور شد: شهرستان روانسر ۵۶۷ کیلومتر شبکه ۲۰ کیلوولت، ۱۹۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف در سطح شهر و روستاها و ۹۰۰ دستگاه ترانس برق دارد.

روانسر ۱۶۷ پست هوایی عمومی و ٨۲۰ پست اختصاصی دارد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده و ۱۹ هزار و ۳۰۰ مشترک برق دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»