کشف 15 تُن چوب قاچاق در شهرستان ملایر


کشف 15 تُن چوب قاچاق در شهرستان ملایر

فرماندهی انتظامی ملایر گفت: 15 تُن چوب قاچاق در شهرستان ملایر کشف و ضبط شد.

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد ساکی از کشف ۱۵ تُن چوب قاچاق فاقد مجوز از یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد.

او گفت: ارزش تقریبی این محموله قاچاق کشف شده حدود ۱۰۰ میلیون تومان برآورد می‌شود.

به گفته فرماندهی انتظامی ملایر ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در ایست و بازرسی حرم‌آباد شهرستان ملایر در حین کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شدند.

ساکی گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی این کامیون برای بررسی دقیق متوقف و با کشف ۱۵ تُن چوب قاچاق، راننده خودرو (متهم) با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

او گفت: برخورد قاطع با ورود انواع کالای قاچاق به ویژه چوب، به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ملایر قرار دارد.

فرماندهی انتظامی ملایر همچنین از دستگیری هفت سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان با تلاش مجدانه ماموران پلیس آگاهی و همکاری پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌های شهری در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

ساکی گفت: در راستای اجرای این طرح و پاکسازی مناطق آلوده، دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه در سطح روستایی از توابع بخش زنگنه، ماموران این یگان با انجام کار اطلاعاتی دقیق موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان تحت تعقیب شدند.

او گفت: در همین ارتباط ۲ نفر سارق حرفه‌ای منزل دستگیر و ۲ فقره سرقت به همراه اموال و طلاجات مسروقه نیز کشف شد.

به گفته فرماندهی انتظامی ملایر همچنین چهار سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار تجهیزات کشاورزی دستگیر و یک خودروی وانت حامل لوله‌های آب و امکانات کشاورزی در خانه‌های باغی و یک نفر سارق داخل خودرو با کشف هفت فقره سرقت دستگیر شدند.

سرهنگ ساکی گفت: علاوه بر این با تلاش ماموران انتظامی ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف شد که با تشکیل پرونده هر هفت نفر سارق دستگیر شده به مراجع قضایی تحویل شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق