مزایای صرافی ارز دیجیتال خارجی


در این مطلب سعی کرده ایم اطلاعاتی در زمینه صرافی ارز دیجیتال خارجی را ارائه داده ایم اما سایت اینترنتی تحلیل فردا به منظور ارائه اطلاعاتی جامع پیاده سازی شد تا بتوانید به راحتی پاسخ سوالات خود را دریافت کنید بنابراین جهت کسب اطلاعات لازم به سایت تحلیل فردا مراجعه کنید.

صرافی ارز دیجیتال خارجیبرای سرمایه گذاری شما بستری امن فراهم می کند به همین خاطر با استفاده از خدمات یک صرافی ارز دیجیتال خارجییا ایرانی که از اعتبار آن اطمینان دارید، سپرده های خود را به خوبی کنترل و مدیریت خواهید کرد.

صرافی ارز دیجیتال خارجیهیوبی گلوبال و کوین بیش پرو از بهترین و شناخته شده ترین صرافی های بین المللی هستند که فعالیتی وسیع در این زمینه دارند. استفاده از ارزهای دیجیتال ارائه شده در هر یک از این صرافی ها مزایا و معایب خاص خود را دارد.

استفاده از ارزهای دیجیتالی، امکان ایجاد تقلب در معاملات را به صفر می رساند. همچنین برای فرار از پرداخت مالیات های سنگین نیز می توان از ارزهای دیجیتالی استفاده کرد و سرمایه خود را در این بستر الکترونیکی قرار دارد زیرا ارزهای دیجیتالی، هیچ مالیات افزوده ای به همراه ندارند.

مزایا و معایبصرافی ارز دیجیتال خارجی

صرافی ارز دیجیتال خارجی و ایرانی، انواع ارز را برای معاملات بی واسطه ارائه می کند. در هر صرافی ارز دیجیتال خارجی، اپلیکیشن هایی فعال هستند که خدمات این صرافی ها را تکمیل می کنند. استفاده از ارزهای دیجیتالی، علاوه بر وجود مزایای بیشمار، معایبی نیز به همراه دارد. گاه در صرافی ارز دیجیتال خارجیو ایرانی، شاهد ریزش ارزش یک ارز بوده ایم که سرمایه افراد را به کلی نابود کرده است به این ترتیب اگر اطلاعات و دانش کافی برای حضور در این بازار های اقتصادی را ندارید، از سرمایه گذاری کلان در این زمینه خودداری کنید چرا که متحمل شکست های مالی سنگین خواهید شد. برای سرمایه گذاری می توانید، از اطلاعات ارائه شده در صرافی ها استفاده کنید و ابتدا مبالغ کمی را وارد این بازار های دیجیتالی کنید.

معرفی صرافی معتبر خارجی برای ایرانیان

صرافی کوینکس ( Coinex )

صرافی کوینکس را میتوان پرطرفدار ترین و امن ترین صرافی خارجی در ایران برشمرد. صرافیکوینکساز محبوب ترین صرافی خارجی در ایران به شمار می رود که 80 درصد کاربران آن را ایرانیان تشکیل میدهند. این صرافیرا در بستری بسیار امن که پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد طراحی کرده‌اند. حتی اگر فرد مبتدی باشید به هیچ عنوان دچار سرگرمی نخواهید شد. آموزش های مربوط به کار کردن با صرافی را به صورت گام به گام دریافت می‌کنید. تمامی اقدامات مانند ثبت نام، ایجاد کیف پول، برداشت و همچنین انتقال ارز دیجیتالی را در صرافیکوینکس به راحتی انجام می‌دهید. برخی از مهم ترین ویژگی هایی که مربوط به صرافیکوینکس به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی است عبارت می‌باشد از :

فراهم کردن محیط بسیار حرفه‌ای با امکان دسترسی پیدا کردن به تمامی بازارهای جهانی به عنوان یکی از مهمترین مزیت های صرافیکوینکس معرفی می شود.

پشتیبانی کردن از بیشتر ارز های معروف و مشهور جهان که از مهمترین مزیتهای صرافیکوینکس به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال است به گونه ای که تقریبا 550 ارز دیجیتال در این صرافی قابلیت خرید و فروش دارند که در نوع خود بسیار کم نظیر است.

برای آموزش کامل نحوه ثبت نام و احراز هویت در سایت کوینکس میتوانید روی لینک زیر کلیک کرده و کامل با صرافی کوینکس و نحوه ثبت نام کامل آن آشنا شوید.

آموزش کامل نحوه ثبت نام و کار با صرافی کوینکس

معرفی صرافی معتبر ایرانی

صرافی نوبیتکس

بین انواع صرافی های ارز دیجیتال ایرانی باید بدانید که این صرافی به عنوان اولین بستر دانش‌بنیان برای تبادل رمز ارزها شناخته می‌شود. این صرافی به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال، توانسته است تاییدیه معاونت ریاست جمهوری را دریافت کند.صرافی نوبیتکس به دلیل احراز هویت بسیار آسانی که دارد به عنوان پرطرفدارترین و محبوب ترین صرافی بین انواع دیگر صرافی های ارز دیجیتال ایرانی شناخته می شود. کارمزد معاملات ارز دیجیتالی در صرافی نوبیتکس حدود ۲۵ الی ۳۵ درصد می باشد.

شما باید بدانید که بازه محاسبه کارمزد حدود ۳۰ روزه می باشد. میزان کارمزد در صرافی نوبیتکس، به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال بر اساس معاملات شما به طور کامل مشخص خواهد شد. برای اینکه از صرافی نوبیتکس برای جابجایی ارز های دیجیتالی استفاده کنید باید به خوبی در مورد مزیتهای صرافی اطلاعات تان را افزایش دهید. برخی از مهم ترین مزیت هایی که این صرافی دیجیتال ایرانی دارد عبارت است از :

احراز هویت بسیار آسان صرافی به عنوان یکی از مزیت‌های مهم صرافی معرفی می‌شود.

دارا بودن اپلیکیشن موبایل از دیگر مزیت های مربوط به این صرافی معرفی می گردد.

برای آموزش کامل نحوه ثبت نام و احراز هویت در سایت نوبیتکس میتوانید روی لینک زیر کلیک کرده و کامل با صرافی نوبیتکس و نحوه ثبت نام کامل آن با ما همراه شوید.

آموزش کامل نحوه ثبت نام و کار با صرافی نوبیتکس

ترید در صرافی ارز دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال خارجیبرای ترید و مبادلات ارزی خدمات ارزنده ای را به شما ارائه می دهد. در هر یک از این صرافی ها به خوبی می توانید، سرمایه خود را کنترل کنید. قیمت لحظه ای و ساعتی ارزهای دیجیتالی در این صرافی ها مشخص می شود. بهترین صرافی ارز دیجیتالامکان مبادلات بین المللی را نیز برای شما فراهم می کند. در هر یک از این صرافی ها، می توانید از دو کشور مختلف با هم ارتباط مالی برقرار کنید. برای تریددر صرافی ارز دیجیتال ایرانی، باید در یکی از بانک های داخلی حساب باز کنید و به رمز دوم و شماره شبای این حساب دسترسی داشته باشید.

سپس برای انتقال وجه خود به صرافی و خرید ارز، از این حساب های بانکی اقدام کنید. بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی بانک های ملی و ملت را پوشش می دهد. پس از احراز هویت در این صرافی ها، امکان ترید برای شما وجود دارد. با خرید هر یک از این ارزهای دیجیتالی و سرمایه گذاری در آن ها، سرمایه شما حفظ می شود. در این زمینه نمودار ها و بررسی های آماری بسیاری وجود دارند که می توانید با مطالعه آن ها یک سرمایه گذاری درست و مطمئن در این زمینه انجام دهید.

در این مطلب سعی کرده ایم اطلاعاتی در زمینه صرافی ارز دیجیتال خارجی را ارائه داده ایم اما سایت اینترنتی تحلیل فردا به منظور ارائه اطلاعاتی جامع پیاده سازی شد تا بتوانید به راحتی پاسخ سوالات خود را دریافت کنید بنابراین جهت کسب اطلاعات لازم به سایت تحلیل فردا مراجعه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق