خرید مبل از بازار مبلمان تهران شامل یافت آباد, چهاردانگه و دلاوران در دی ایران


بازار مبل یافت آباد یکی از بزرگترین بازارهای مبل در ایران میباشد . بازار مبلی که در یافت آباد واقع شده تنها مختص به مبل نبوده و تقریبا همه انواع لوازم چوبی مربوط به دکوراسیون از جمله مبلمان ، سرویس خواب ، میز تلویزیون ، استند و بوفه و تخت خواب … را می توان در آن یافت .

بازار مبل یافت آباد

بازار مبل یافت آباد یکی از بزرگترین بازارهای مبل در ایران میباشد . بازار مبلی که در یافت آباد واقع شده تنها مختص به مبل نبوده و تقریبا همه انواع لوازم چوبی مربوط به دکوراسیون از جمله مبلمان ، سرویس خواب ، میز تلویزیون ، استند و بوفه و تخت خواب … را می توان در آن یافت. بازار مبل خلیج فارس نیز در دل این بازار بزرگ قرار گرفته است .بازار مبل یافت آباد در منطقه 18 تهران قرار دارد و از بزرگترین بازارهای مبل تهران است . کسانی که از بزرگراه خلیج فارس وارد تهران میشوند در همان ابتدای شهر و قبل از ورود به ترافیک سنگین تهران با آن روبرو میشوند و این خود امتیاز مثبتی برای این بازار بزرگ می باشد .این بازار مبل دارای مزایای بسیار زیادی می باشد . داشتن پارکینگ و جای پارک برای خریداران و مراجعه کنندگان ، وجود کافی شاپ و رستوران ، پله برقی و آسانسور برای افرادی که نمیتوانند پله های متعدد را طی کنند باعث می شود تا بازار مبل یافت آباد را از دیگر بازار ها و نمایشگاه های سراسر کشور مجزا سازد .بسیار بالایی در زمینه مبلمان در این بازار شده است.

خرید مبل از بازار مبلمان تهران شامل یافت آباد, چهاردانگه و دلاوران در دی ایران

بازار مبل یافت آباد

بازار مبل چهاردانگه

بازار مبل چهاردانگه واقع در شهرک صنعتی چهاردانگه یکی از بازار های مبل تهران و از توابع شهرستان اسلامشهر است که در منطقه 19 تهران واقع شده است و دسترسی آن از اتوبان آزادگان و حد فاصل بزرگراه تهران – ساوه و بزرگراه تهران – قم، خروجی اتوبان سعیدی به سمت جنوب امکان پذیر است. این بازار یکی از بازار های بزرگ مبل ایران به شمار می رود . این منطقه به بازار مبل یافت آباد نزدیک است و اگر قصد دارید برای خرید مبل به بازار مبل یافت آباد بروید می توانید با فاصله زمانی 15 دقیقه و از طریق اتوبان سعیدی جنوب به این شهرک نیز سری بزنید. برای آشنایی با این بازار این راهنمای خرید را تا آخر بخوانید .بازار مبل چهاردانگه را می توان بعنوان یکی از بزرگترین بازارهای شهرک های صنعتی چهاردانگه بشمار آورد . تعداد بسیار زیادی مراکز صنعتی و تولیدی در این شهرک مشغول به فعالیت هستند .نفر در شهرک فوق مشغول به کار می باشند.

خرید مبل از بازار مبلمان تهران شامل یافت آباد, چهاردانگه و دلاوران در دی ایران

بازار مبل چهاردانگه

بازار مبل دلاوران

بازار مبل دلاوران یکی از معروف ترین بازارهای مبل تهران است که در یک خیابان طولانی به نام خیابان دلاوران واقع شده است . در این بازار مبل انواع مدل های مبلمان با قیمت های مختلف موجود می باشد و برای هر بودجه ای یک انتخاب وجود خواهد داشت . این راهنمای خرید شما را بیشتر با این بازار و مبلمان موجود در آن آشنا می کند .در بازار بزرگ مبل دلاوران نمایشگاه های زیادی برای فروش مبلمان منزل قرار دارد . این بازار در شش بخش از سمت چهار راه اول ، دوم و سوم جنوبی و چهار راه اول ، دوم و سوم شمالی قرار دارد . در این بازار بزرگ مبلمان مدرن و راحتی ، مبلمان سلطنتی ، مبلمان کلاسیک و مبلمان اداری برای سلیقه های مختلف وجود دارد.

خرید مبل از بازار مبلمان تهران شامل یافت آباد, چهاردانگه و دلاوران در دی ایران

بازار مبل دلاوران

دی ایران راهی برای دسترسی به این بازارها

برای تهیه مبل برای منزل خود شامل مبل راحتی ، مبل سلطنتی و استیل از بازار های تهران ائم از چهاردانگه، یافت آباد و دلاوران میتوانید از طریق سایت دی ایران با آدرس اینترنتی dayiran.com اقدام فرمایید.

دی ایران با بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی در زمینه تخصصی مبلمان منزل و با کسب نماد اعتماد در خدمت تمامی هموطنان عزیز میباشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق