عقاب‌ها فاتح بازی بزرگ گروه چهارم؛ کی‌روش و صلاح با باخت شروع کردند


عقاب‌ها فاتح بازی بزرگ گروه چهارم؛ کی‌روش و صلاح با باخت شروع کردند

تهران- ایرنا- تیم فوتبال نیجریه با شکست مصر شروع خوبی در سی و سومین دوره جام ملت‌های آفریقا داشت.

به گزارش ایرنا، تیم‌های مصر و نیجریه از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب هفته نخست دور گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا به مصاف هم رفتند که در پایان تیم عقاب‌ها موفق شدند با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه رومده آدیجه از سد شاگردان کارلوس کی‌روش بگذرند.

این دیدار که از گروه D به انجام می‌رسید با تک گل کلچی ایهناچو، ستاره تیم لسترسیتی در دقیقه ۳۰ به سود نیجریه به اتمام رسید تا شاگردان آگوستین اِگواووئن کار خود را در جام سی و سوم با موفقیت آغاز کرده و توانستند به چهارمین برد در دهمین رویارویی با مصر در این مسابقات دست پیدا کنند.

نیجریه در نیمه اول صاحب توپ و میدان بود و مصر حرفی برای گفتن نداشت اما در ۴۵ دقیقه دوم شاهد پیشروی شاگردان کی‌روش برای جبران گل خورده بودیم.

با این وجود بازهم موقعیت‌های سبزپوشان برای گلزنی به مراتب بیشتر بود تا در نهایت سومین شکست متوالی کی‌روش با مصر پس از ۲ دیدار نهایی عرب کاپ به ثبت برسد.

او هفت برد و یک تساوی را هم پیش از آن به دست آورده بود. محمد صلاح در این دیدار کاپیتان مصر بود و یک موقعیت خوب را در هم نیمه دوم از دست داد.

دیگر دیدار این گروه بین سودان و گینه بیسائو از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز می‌شود. پیش از این هم الجزایر در مصاف با سیرالئون در گروه پنجم به تساوی بدون گل رضایت داده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...