تشکر کسبه تهرانپارس از گزارش چند روز پیش نواندیش/ حضور دلگرم کننده روسای کلانتری 126 تهرانپارس و رسیدگی به وضعیت امنیتی ظرف 24 ساعت!


تشکر کسبه تهرانپارس از گزارش چند روز پیش نواندیش/ حضور دلگرم کننده روسای کلانتری 126 تهرانپارس و رسیدگی به وضعیت امنیتی ظرف 24 ساعت!

 18 دی ماه گزارشی منتشر کردیم با این عنوان  وضعیت عجیب یکی از محله های پرتردد تهران؛ می ترسیم در خیابان راه برویم/ شب ها از ترس مغازه را زود می بندیم! گزارشی که خیلی زود به یکی از اخبار پربیننده فضای رسانه ای تبدیل شد و خوشبختانه واکنش سریع مقامات نیروی انتظامی را هم به دنبال داشت.

18 دی ماه گزارشی منتشر کردیم با این عنوان "وضعیت عجیب یکی از محله های پرتردد تهران؛ می ترسیم در خیابان راه برویم/ شب ها از ترس مغازه را زود می بندیم!" گزارشی که خیلی زود به یکی از اخبار پربیننده فضای رسانه ای تبدیل شد و خوشبختانه واکنش سریع مقامات نیروی انتظامی را هم به دنبال داشت.

به گزارش نواندیش، امروز یکی از کسبه ای که در این گزارش با خبرنگار اجتماعی نواندیش هم صحبت شده بود در تماسی خواستار انتشار گزارشی از سوی ما برای قدردانی از واکنش سریع نیروی انتظامی شد، ما نیز به رسم قدردانی از امنیت سازان این مرز و بوم وظیفه خود دانستیم که از این توجه و واکنش سریع نیروی انتظامی قدردانی به عمل آورده و به این عزیزان بگوییم که شاید به رسم کار رسانه ای گاهی از برخی مسائل انتقاد کنیم اما همزمان قدردان تلاش های آنان هستیم و دست شان را بابت این تلاش شبانه روزی می فشاریم.

تشکر کسبه تهرانپارس از گزارش چند روز پیش نواندیش/ حضور دلگرم کننده روسای کلانتری 126 تهرانپارس و رسیدگی به وضعیت امنیتی ظرف 24 ساعت!

به گفته کسبه محل از زمان انتشار گزارش نیروی انتظامی به گشت زنی در محل پرداخت و صبح 21 دی نیز روسای محترم کلانتری 126 تهرانپارس جناب سرهنگ نادری و جناب سرهنگ سهراب منش به همراه معاون محترم کلانتری جناب سرهنگ تاتار شخصا برای رسیدگی به موضوع به دیدار کسبه رفتند! مقامات انتظامی کلانتری 126 در جریان این دیدار دلگرم کننده ضمن تشریح مسائل و مشکلات موجود به کسبه قول دادند که نیروی انتظامی با حضور گشت های لباس شخصی و موتوری تمام توان خود را برای برقراری کامل امنیت محل به کار بگیرد.

کسبه نیز تایید کردند که تنها 24 ساعت پس از تماس و انتشار گزارش حضور نیروی انتظامی امنیت خاطر مناسبی را برای آنان فراهم ساخته است، نکته جالب اینکه به گفته یکی از کسبه همین شب گذشته 2 موتورسوار کیف قاپ توسط ماموران نیروی انتظامی مستقر در محل بازداشت شدند!

نواندیش به عنوان منتشر کننده اولیه این گزارش بار دیگر وظیفه خود می داند که از توجه و حضور مقامات انتظامی تشکر کرده و برای آنان توفیق روز افزون از درگاه خداوند متعال مسالت دارد، امید است که با تلاش بیشتر همه ضابطین قضایی و انتظامی و کاهش مشکلات معیشتی شاهد کاهش هر چه بیشتر آمار بزهکاری در سراسر کشور باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی