ارزش بازار رمزارزها به یک هزار و 961 میلیارد دلار رسید


داد و ستد 16 هزار و 638 رمزارز در جهان، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال را به یک هزار و 961 میلیارد دلار رساند. بر اساس آخرین نوسانات بازار رمز ارز (coinmarketcap.com) بررسی 10 رمز ارز صدرنشین لیست معاملات نشان می‌دهد، رمزارزهای ترا (2.18درصد) و بی. ان. بی (2.52درصد) رشد داشته‌اند و بقیه رمزارزها با کاهش قیمت مواجه...

ارزش بازار رمزارزها به یک هزار و 961 میلیارد دلار رسید
داد و ستد ۱۶ هزار و ۶۳۸ رمزارز در جهان، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال را به یک هزار و ۹۶۱ میلیارد دلار رساند.
بر اساس آخرین نوسانات بازار رمز ارز (coinmarketcap.com) بررسی ۱۰ رمز ارز صدرنشین لیست معاملات نشان می‌دهد، رمزارزهای ترا (۲.۱۸درصد) و بی. ان. بی (۲.۵۲درصد) رشد داشته‌اند و بقیه رمزارزها با کاهش قیمت مواجه شده‌اند.
در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز، نرخ بیت‌کوین به ۴۱ هزار و ۸۸۴ دلار و ۱۴ سنت رسید و نسبت به روز گذشته با افت قیمت ۰.۱۷ درصدی رو به رو شد.
بر اساس آخرین آمار، تعداد ارزهای دیجیتال جهان اکنون به ۱۶ هزار و ۶۳۸ رمز ارز رسیده و ارزش کل بازار نیز یک هزار و ۹۶۱ میلیارد دلار شده است.
اکنون سهم بیت کوین به عنوان بزرگترین و قدیمی‌ترین رمزارز بازار ارزهای دیجیتال به ۴۰.۶ درصد و اتریوم ۱۹ درصد رسیده است.
ارزش بازار بیت‌کوین (Bitcoin) امروز به ۷۹۶ میلیارد و ۵۴۵ میلیون دلار و اتریوم به (Ethereum) ۳۷۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون دلار رسیده است.
کاهش ۱۰ درصدی نرخ بیت‌کوین در هفت روز گذشته
نرخ بیت‌کوین در هفت روز گذشته ۱۰.۵۵درصد کاهش یافته است. اتریوم که در بیشتر روزهای ماه دسامبر (آذر- دی)، در محدوده قیمتی چهار هزار دلار قرار داشت نیز امروز با ۱.۵۱ درصد کاهش به قیمت ۳ هزار و ۱۱۳ دلار رسید.
قیمت بیت‌کوین که حدود ۲ ماه قبل از ۶۰ هزار دلار نیز عبور کرده بود، امروز به ۴۲ هزار و ۳۹ دلار رسیده است.
در بازار امروز تتر (Tether) یک دلار، یو اس دی کوین (USD Coin) ۹۹ دلار و ۹۸ سنت، بی ان بی (BNB) ۴۵۲ دلار و ۹ سنت، سولانا (Solana) ۱۳۶ دلار و ۲۳ سنت، کاردانو (Cardano) یک دلار و ۱۵ سنت، ریپل (XRP) ۷۴ سنت، ترا (Terra) ۷۲ دلار و ۵۵ سنت و پولکادات (Polkadot) با قیمت ۲۴ دلار و ۱۲ سنت معامله شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی