توخل: لوکاکو باید گل بزند تا هواداران او را ببخشند


توخل: لوکاکو باید گل بزند تا هواداران او را ببخشند

توماس توخل، سرمربی چلسی، می‌گوید تنها راه بخشیدن روملو لوکاکو این است که گل‌های بسیاری را برای این تیم به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو پس از جنجال‌های بسیاری که در روزهای گذشته به پا کرده بار دیگر به ترکیب اصلی چلسی برگشته است.

این مهاجم بلژیکی در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده بود از شرایطش در چلسی خوشحال نیست و از این که اینتر را در پایان فصل گذشته ترک کرده بود ابراز پشیمانی کرد.

این بازیکن در جریان پیروزی روز شنبه برابر چسترفیلد در جام حذفی موفق به گلزنی شد تا آماده حضور در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه برابر تاتنهام باشد که آنتونیو کونته، سرمربی سابقش در اینتر، هدایت آنها را برعهده دارد.

توخل: لوکاکو باید گل بزند تا هواداران او را ببخشند

توخل در آستانه این بازی درباره لوکاکو گفت:« ما قصد نداریم تغییری در سبک بازی او ایجاد کنیم. او می‌تواند صرفا لوکاکو باشد و در این صورت همه خوشحال خواهند بود و او نیز گلزنی می‌کند چون این کاری است که همیشه انجام داده است. هیچ چیز بیشتر از گلزنی به بهبود شرایط مهاجمان کمک نخواهد کرد.»

این مربی آلمانی با اشاره به اتفاقاتی که در روزهای اخیر رخ داده اضافه کرد:« هیچ صحبت و ویدیویی نیست که بتوان با استفاده از آنها همان اعتماد قبلی را دوباره ایجاد کرد و این کار فقط با گلزنی قابل اجرا است. مهم نیست که او گلی زیبا یا معمولی به ثمر برساند، فقط باید توپ را از خط دروازه رد کند و هیچ چیزی بهتراز این نخواهد بود. من اطمینان دارم که او در حال حاضر در شرایط خوبی برای کمک به ما قرار دارد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق