وان پلاس اتصال دوگانه هدفون Buds Pro را فعال می‌کند


وان پلاس اتصال دوگانه هدفون Buds Pro را فعال می‌کند

شرکت وان پلاس با فعال کردن ویژگی Dual Connection امکان اتصال هدفون Buds Pro به دو دستگاه دارای بلوتوث را فراهم کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - علاوه بر شارژ هدفون‌های بی‌سیم بسیاری از ما تمایل به اتصال آن‌ها با اشیای مختلف داریم؛ وسایلی از قبیل گوشی‌های هوشمند، کنسول‌های بازی، رایانه‌ها و تلویزیون‌ها است.

به گزارش androidpolice، قابلیت اتصال آسان هدفون به بیش از یک دستگاه دیجیتالی یک ویژگی ضروری است. چهار ماه پس از عرضه، OnePlus اتصال دوگانه را برای هدفون Buds Pro فعال می‌کند. با فعال شدن ویژگی Dual Connection کاربر می‌تواند به شکل همزمان و در دو دستگاه دارای بلوتوث از OnePlus Buds Pro استفاده کند؛ همچنین امکان ذخیره اطلاعات جفت شدن برای هر کدام از دستگاه‌ها وجود دارد.

وان پلاس اتصال دوگانه هدفون Buds Pro را فعال می‌کند

برای مثال در حین استفاده از هدفون برای انجام بازی یا تماشای فیلم در رایانه شخصی می‌توان به طور همزمان اعلان‌های تلفن همراه را نیز بررسی کرد؛ البته با دریافت تماس ورودی هدفون‌ها مستقیماً برای پاسخگویی جابجا می‌شوند. برخی از کاربران به روزرسانی این هدفون را بدون اطلاع قبلی دریافت کرده اند، اما سایر کاربران باید نسخه سیستم‌افزار خود را بررسی و از ۵۳۱.۵۳۱.xxx بودن آن اطمینان حاصل کنند.

وان پلاس اتصال دوگانه هدفون Buds Pro را فعال می‌کند

بیشتر بخوانید

هدفون OnePlus Buds Pro با ۳۸ ساعت دوام شارژ معرفی شد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق