هلال‌احمر سیستان و بلوچستان آماده دریافت کمک‌های مردمی به سیلزدگان است


هلال‌احمر سیستان و بلوچستان آماده دریافت کمک‌های مردمی به سیلزدگان است

زاهدان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: این نهاد به منظور تامین نیازهای مردم آسیب‌دیده از سیل استان آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی هموطنان نوعدوست است.

علیرضا میربهاء الدین روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در استان و طغیان رودخانه های فصلی که موجب وارد آمدن خساراتی به برخی از شهرها و روستاها بویژ در جنوب استان شد بسیاری از هموطنان در این مناطق بدلیل بروز سیلاب دچار آسیب شدند.

وی ادامه داد: هموطنان گرامی برای کمک به سیلزدگان می‌توانند کمک های نقدی خود را از طریق حساب شماره ۱۵۰۰۰۰۰۱۴۹ ، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۳۵۳۰۱۷۶۸۲ نزد بانک ملت و کد دستوری *۷۳۳*۱۱۲# و شماره شبا ۰۱۵۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۵۰۰۰۰۰۱۴۹ IR واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: به منظور رفاه حال مردم و ضرورت مشارکت حداکثری جمعیت هلال احمر در کمک به کادر سلامت و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا با مشارکت مرکز بهداشت در محل ستاد جمعیت هلال احمر استان راه‌اندازی شد.

وی گفت: با توجه به همجواری استان با دو کشور پاکستان و افغانستان این مرکز باهدف ارتقای سطح سلامت همنوعان آمادگی پذیرش و واکسینه کردن عموم واتباع بیگانه را داراست.
میر بهاء الدین خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر از شروع بحران کرونا تاکنون با تمام ظرفیت جهت پیشگیری و حمایت از متاثرین اقدام کرده بطوری که طرح هایی همچون تهیه و توزیع بسته معیشتی و بهداشتی، اجرای طرح ناظران سلامت، نذر سلامت و آمران سلامت را به اجرا درآورده که امیدواریم با اجرای این طرح نیز هر چه زودتر جمعیت هدف واکسینه شوند تا شاهد ریشه کن شدن این ویروس باشیم.

وی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر با تمام ظرفیت و تا پایان بحران کرونا در کنار مردم خواهد بود و از ارائه هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین دلیل برای بازیگر شدن پردیس پورعابدینی + بیوگرافی فرشته سریال گناه و عکس هایش