بازداشت 9 سارق تهرانی / 60 نفر در جستجوی شان بودند


بازداشت 9 سارق تهرانی / 60 نفر در جستجوی شان بودند

حوادث رکنا : رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند 9 نفره سارقان تلفن همراه خبر داد و گفت: اعضای این باند به 60 فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه "داور گودرزی" بیان داشت: در پی وقوع متعدد سرقت موبایل به شیوه قاپ زنی در سطح حوزه استحفاظی با بررسی میدانی مشخص شد اعضای باند 9 نفره سارقین با موتورسیکلت های ویو و هندا به صورت دو ترک و منسجم مبادرت به سرقت گوشی موبایل شهروندان می کنند.

به گزارش رکنا، رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: با اقدامات پلیسی و بهره گیری شیوه های نوین و علمی کشف جرم مشخصات اعضای این باند شناسایی شد.

سرقت تلفن همراه به شیوه قاپ زنی

این مقام انتظامی تصریح کرد: یافته های کارآگاهان حاکی از آن بود تمامی اعضای باند دارای سوابق متعدد قاپ زنی می باشند، و پس از هماهنگی های قضائی 7 تن از متهمان در 14 آذر ماه در مخفیگاه هایشان در نقاط جنوبی و شرقی تهران دستگیر و یک دستگاه گوشی موبایل مسروقه از مخفیگاهشان کشف شد.

رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: 2 متهم فراری که به محض اطلاع از دستگیری همدستان خود، در شهرها شمالی کشور مخفی شده بودند پس از مراجعه به شهر تهران بلافاصله در منطقه دروازه غار دستگیر شدند.

سرهنگ کارآگاه داور گودرزی افزود: متهمان به 60 فقره سرقت معترف و تاکنون 40 تن از شاکیان شده اند.

رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: با اعتراف صریح متهمین با صدور قرارهای تامین مناسب روانه زندان و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403