حمله شبانه دزدان به گاوصندوق شرکت خصوصی / 800 چک بانکی گم شد


حمله شبانه دزدان به گاوصندوق شرکت خصوصی / 800 چک بانکی گم شد

حوادث رکنا : رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام یک باند 4 نفره خبر داد و گفت: در این رابطه یک مالخر دستگیر و 300 فقره چک سرقتی کشف شد.

سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" بیان کرد: آبان ماه امسال وقوع یک فقره سرقت از گاوصندوق یک شرکت خصوصی در محدوده میدان "انقلاب" اعلام شد و بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

کشف 300 فقره چک سرقتی در تهران

به گزارش رکنا، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد که اعضای یک باند چند نفره دست به سرقت زده اند و پس از ورود به داخل شرکت و تخریب گاوصندوق، 800 فقره چک بانک های مختلف، ارزهای خارجی و تعدادی رایانه به ارزش تقریبی 12 میلیارد ریال ربوده اند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: تحقیقات پلیسی در راستای شناسایی سارقان ادامه داشت تا اینکه در استعلام های پلیسی مشخص شد 2 فقره از چک های سرقتی به بانک حواله شده است.

شناسایی حامل های چک های سرقتی

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی حامل های چک های سرقتی افزود: متصرفان چک ها مدعی شدند چک ها را به ازای دریافت دیون شان در اختیار دارند و از سرقتی بودن آن بی اطلاع هستند و بدین ترتیب کارآگاهان در چند عملیات پیچیده پلیسی خرج کننده چک های سرقتی را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ دستخال با بیان اینکه از مخفیگاه مالخر 300 فقره چک سرقتی کشف شد، ادامه داد: متهم در پی جویی های انتظامی به مالخری چک های سرقتی معترف و اظهار داشت: به مدت 2 سال است که به خرید چک های سرقتی می پردازد.

وی توضیح داد: با دستگیری مالخر اموال سرقتی، اعضای باند سارقان شرکت خصوصی نیز شناسایی و هر 4 متهم پس از هماهنگی های قضائی در مخفیگاهشان در محدوده شهر "ری" دستگیر شدند.

به گفته این مقام انتظامی اعضای این باند برای کشف سایر جرایم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار این پایگاه قرار دارند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد