634 سارق و مالخر در طرح رعد 52 پلیس تهران دستگیر شدند


634 سارق و مالخر در طرح رعد 52 پلیس تهران دستگیر شدند

تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 634 سارق و مالخر در طرح رعد 52 خبر داد و گفت: 55 درصد دستگیر شدگان، سارقان اماکن خصوصی و دولتی هستند.

به گزارش ایرنا از پلیس تهران سردار حسین رحیمی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری پنجاه و دومین طرح رعد افزود: در این طرح ۲۱۵ حکم قضایی اجرا و ۶۳۴ نفر از سارقان و مالخران دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ۳۲ باند شناسایی و بیش از یک‌هزار و ۸۹۷ فقره سرقت در این طرح کشف شد؛ ماموران این پلیس موفق شدند ۱۴۴ دستگاه خودرو و موتور سرقتی کشف و ۷۹۹ پرونده سرقت نیز بسته شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: ۲۶ محکوم متواری دستگیر و مقادیر فراوانی اموال مسروقه کشف شده که کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۶ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

رحیمی گفت: ۲۴ درصد سارقان دستگیر شده در حوزه سرقت خودرو، ۱۳ درصد موبایل قاپی، چهار درصد سارقان منزل و ۵۵ درصد سارق اماکن خصوصی و دولتی هستند.

وی با بیان اینکه ۱۱ پاتوق مالخران، ۱۱ مرکز تجمع اراذل و اوباش، ۶۹ پاتوق سارقان و ۷۵ مرکز فروش موادمخدر شناسایی و پلمب شد، ادامه داد: چهار قبضه سلاح جنگی و ۵۰ قبضه سلاح سرد و ۶۸ عدد فشنگ نیز در این طرح کشف شد.

فرمانده انتظامی تهران بیان کرد کرد: در این طرح ۲۷۵ خرده فروش موادمخدر دستگیر و ۴۵ کیلو مواد مخدر کشف شد؛ همچنین ۵۰۰ عدد ماینر از جنوب و جنوب غربی تهران نیز کشف شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...