دهه فجر بهترین زمان برای بازگو کردن نقش زنان در پیروزی انقلاب است


دهه فجر بهترین زمان برای بازگو کردن نقش زنان در پیروزی انقلاب است

تهران- ایرنا- مسوول کمیته خواهران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین گفت: دهه فجر بهترین زمان برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و بازگو کردن نقش زنان در پیروزی انقلاب است.

به گزارش ایرنا، مهرزاد شیرازی روز چهارشنبه در جلسه کمیته خواهران ستاد دهه فجر که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد اظهار داشت: پاسداشت خون شهدا تکلیفی الهی است که همه افراد موظفند در تحقق آن نقش خود را به درستی ایفا کنند که یکی از مهمترین راه‌های آن پاسداشت ایام الله دهه مبارک فجر است.

وی با اشاره به نقش بی بدیل بانوان در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نقش زنان در شکوهمندی و سربلندی انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است و هر جا که موفقیتی در استمرار حرکت انقلاب به دست آمده، قطعا بخش مهمی از آن به دلیل نقش‌آفرینی بانوان بوده است.

وی تأکید کرد: دهه فجر بهترین زمان برای بازگو کردن نقش زنان در پیروزی انقلاب است و باید از این فرصت برای روایت‌گری دقیق نقش بانوان استفاده کرد.

شیرازی گفت: در جریان قیام خونین ۱۰ دی سال ۵۷ مردم ورامین که به شهادت سه نفر از بهترین جوانان این دیار منجر شد، بانوان دوشادوش مردان، صحنه‌ای از اوج اقتدار انقلاب را خلق کردند که نتیجه آن به پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن سال ۵۷ منجر شد.

وی افزود: کمیته خواهران ستاد دهه فجر ورامین همچون سال‌های گذشته زمینه حضور فعال بانوان را در برنامه‌های ایام الله دهه فجر فراهم کرده و تلاش می‌کند بیش از قبل، نقش زنان در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی تبیین شود.

مسوول کمیته خواهران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین تأکید کرد: مهمترین خصوصیت انقلاب اسلامی که از نهضت عاشورا نشأت گرفته، مردمی بودن آن است و اگر این ویژگی بارز به درستی به نسل جوان منتقل نشود، دشمن در وارونه کردن آن مانند دیگر تحریفات تاریخی موفق می‌شود.

وی تجلیل از زنان ایثارگران انقلاب اسلامی، برپایی کارگاه آموزشی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در کنار سبک زندگی اسلامی و برگزاری شب شعر را به عنوان برنامه‌های شاخص کمیته بانوان ستاد دهه فجر ورامین اعلام کرد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)