مستند بر اثر زلزله در منزل شهدای نهاوند اکران شد


مستند  بر اثر زلزله  در منزل شهدای نهاوند اکران شد

مستند بر اثر زلزله از مستندهای جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور مسئولان شهرستان نهاوند در منزل شهید علیرضا اکبری و شهید محمدحسین ترابی اکران شد.

مسئول اکران فیلم‌های جشنواره عمار در نهاوند گفت: اکران فیلم‌های جشنواره مردمی عمار در نهاوند شروع شده و جشنواره مردمی فیلم عمار در راستای بصیرت‌افزایی و معرفی الگوهای جهادی توسط مردم اجرا می‌شود.

اکرم حیدری اظهار کرد: شهرستان نهاوند در زمینه اکران این مستندها در مناطق مختلف شهرستان بسیار موفق بوده و جزو بهترین شهرهای کشور در این زمینه است.

وی افزود: اکران مستندهای جشنواره مردمی عمار در سال جاری نیز در حال اجراست و شهروندانی که توانایی اکران دارند می توانند با هماهنگی نسبت به اکران اقدام کنند.

حیدری ادامه داد: با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان نهاوند و جمعی از مسئولان ستاد بحران شهرستان مستند "بر اثر زلزله" از مستندهای جشنواره مردمی فیلم عمار در منزل شهید علیرضا اکبری و شهید محمد حسین ترابی اکران شد.

وی تاکید کرد: اکران مستندهای جشنواره عمار با حضور مسئولان در منزل خانواده‌های شهدا اقدام فرهنگی جدیدی است که در نهاوند شروع شده و به صورت دوره‌ای انجام می‌شود.

مسئول اکران فیلم‌های جشنواره عمار در نهاوند در پایان گفت: جشنواره عمار بعد از فتنه ۸۸ در راستای روشن‌گری و بصیرت افزایی شروع به کار کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان