رقابت‌های بین‌المللی اسکی؛ «سیدستار صید» المپیکی شد


رقابت‌های بین‌المللی اسکی؛ «سیدستار صید» المپیکی شد

تهران- ایرنا- «سیدستار صید» در پایان هفته سوم رقابت‌های بین‌المللی اسکی صحرانوردی در پیست اسکی شهید قطاسلو موفق شد به عنوان نماینده اعزامی به بازی‌های المپیک زمستانی 2022 چین انتخاب شود.

به گزارش ایرنا؛ سومین روز از هفته نخست رقابت‌های بین‌المللی اسکی صحرانوردی با قهرمانی سیدستار صید در بخش مردان و سمانه بیرامی باهر در بخش بانوان به پایان رسید.

در پایان سه روز رقابت انتخابی المپیک سیدستار صید موفق شد برای چهارمین بار به عنوان نماینده المپیکی اسکی صحرانوردی ایران جواز حضور در بازی های المپیک زمستانی را به دست بیاورد.

در بخش زنان نیز رایزنی و تلاش‌ها برای کسب سهمیه المپیک زمستانی سمانه بیرامی باهر بانوی شایسته کشورمان همچنان ادامه دارد. بیرامی باهر علیرغم نتایج درخشان به ویژه در رقابت‌های بین المللی ترکیه با تصمیمات جدید فدراسیون جهانی اسکی(فیز) هنوز موفق به کسب سهمیه المپیک زمستانی نشده است.

همچنین در پایان چهارمین روز مسابقات در رشته مارپیچ کوچک در بخش بانوان عاطفه احمدی از باشگاه راه برفی با حمایت صنایع خودروسازی ایلیا قهرمان شد. فروغ عباسی و مریم کیا شمشکی نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش مردان نیز حسین ساوه شمشکی به عنوان نخست دست پیدا کرد. محمد کیا دربند سری از باشگاه اسکی دربندسر در جایگاه دوم قرار گرفت و نیما بها به مقام سومی رسید.

این رقابت‌ها تحت نظر نماینده فدراسیون جهانی اسکی و فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی توسط شرکت تله کابین دربندسر و هیات اسکی استان تهران در دو بخش زنان و مردان برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی