امام‌جمعه ایلام: حل مشکلات دهستان آسمان آباد به اهتمام بیشتر مسوولان نیاز دارد


امام‌جمعه ایلام: حل مشکلات دهستان آسمان آباد به اهتمام بیشتر مسوولان نیاز دارد

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام گفت: مشکلات و دغدغه‌های مردم منطقه آسمان آباد شهرستان چرداول در بخش های گوناگون به اهتمام بیشتر مسوولان نیاز دارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار عصر چهارشنبه در جمع مردم آسمان آباد از توابع شهرستان چرداول با اشاره به یادواره ایل بزرگ خزل اظهار داشت: این یادواره به عنوان یک مبنا برای برگزاری یادواره های دیگر نه تنها در سطح استان بلکه کشور مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی افزود: برگزاری باشکوه یادواره شهدای ایل خزل نشان داد که امروز علی رغم همه توطئه های دشمنان و جنگ نرم فرزندان و نسل جوان امروز ادامه دهنده راه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس هستند.

امام‌جمعه ایلام ‌تاکید کرد: سند شایستگی خدمت به شما عزیزان، جانبازی ، رشادت ها و تعداد شهدای این شهر است، مشکلاتی که مطرح شد، خواسته های دور از انتظاری نیست و در طول سال های گذشته بی توجهی هایی به این مناطق صورت‌ گرفته که لازم است توجه بیشتری به این منطقه از سوی مسوولان کشوری و استانی صورت گیرد.

کریمی تبار ابراز کرد: مسائل و مشکلات مردم استان و منطقه با مسوولان جدید در میان گذاشته شده و استاندار جدید قول همکاری داده اند و انتظار می رود که در اولین فرصت به این منطقه سفر داشته باشند که هم در جریان رشادت ها و دلاوری های این منطقه قرار گیرند و هم در جریان مشکلات مردم منطقه آشنایی بیشتری داشته باشند.

امام جمعه ایلام بیان کرد: تلاش و فداکاری که ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند، حماسه و افتخاری بزرگ است که بعد از بیش از هزار سال پرچم اسلام و تشیع به اهتزاز درآمد.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: عظمتی که انقلاب اسلامی و عزتی که مردم ایران اسلامی دارند بی نظیر است ، امروز انقلاب اسلامی در سطح جهان حرف های زیادی برای گفتن دارد و دشمن از همان ابتدا در برابر عظمت مردم ایران اسلامی به مقابله برخواست.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی در کوتاه ترین زمان می تواند مشکلات مردم را حل کند ، چراکه توانسته ابرقدرتی همچون آمریکا را به چالش بکشد، امروز سیل جمعیت میلیاردی برای پذیرش اسلام ناب محمدی جاری شده و دشمنان نظام و اسلام و انقلاب از این امر واهمه دارند.

امام جمعه ایلام یادآور شد: دشمن فکر می کرد با به شهادت رساندن سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی، نور مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه خاموش می شود، اما همانطور که خون امام حسین (ع) بیدار کننده و احیاگر اسلام ناب محمدی بود، شهادت حاج قاسم سلیمانی برای آنان نتیجه عکس داشت و موجب خشم و انزجار جهانی علیه آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی شد.

کریمی تبار تاکید کرد: امروز برای رسیدن به پیروزی نهایی با پیشرفت های علمی رو به جلو حرکت می کنیم و ابرقدرتی که ما را تهدید می کرد، آنچنان عاجز و درمانده که سر تسلیم در برابر ملت ایران فرود آورده است.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: در آیات و روایات اسلامی تاکید شده است که بعد از هر سختی و مشکلی، پیروزی حاصل می شود و به امید خداوند متعال صبح پیروزی با صبر و مقاومت مردم نزدیک است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس