کیف پول آقا داوود در خانه خانواده تهرانی جا ماند/ راز شوم برملا شد


حوادث رکنا : رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 3 نفر سارق منزل و کشف سرقت خبر داد.

سرهنگ کارآگاه "سید قاسم موسوی فر" بیان داشت: ششم مهر ماه پرونده ای با موضوع سرقت از منزل درکلانتری 169 مشیریه تشکیل و حسب دستور مقام محترم قضایی پرونده به جهت پی جویی و کشف در اختیار دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه قرار گرفت.

به گزارش رکنا، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: محتویات پرونده و اظهارات شاکی حکایت از آن داشت ساعت 07:00 سوم مهر ماه از منزل خود واقع در خیابان مشیریه خارج و پس از دو روز مراجعت در ساعت 21:00 متوجه تخریب درب ورودی واحد و بهم ریختگی اسباب و اثاثیه و سرقت اموال منزل به ارزش تقریبی دویست میلیون تومان می گردد.

کیف به جامانده سارق در محل سرقت هویت اعضای باند را برملا کرد

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به موضوع مطروحه، لزوم شناسایی سارق یا سارقان، کشف حقیقت و دستیابی به نتیجه مطلوب، بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت منزل پایگاه قرار گرفت که در این راستا ضمن انجام تحقیقات دقیق و جامع از شاکی، کارآگاهان سریعا جهت انجام تحقیقات محلی و میدانی، به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی فاتب ابراز داشت: در بررسی های پلیسی مشخص شد، سارق یا سارقان از طریق ساختمان همسایه مجاور وارد حیاط ساختمان محل سکونت شاکی گردیده و با مراجعه به پشت درب واحد، با تخریب درب وارد و اقدام به سرقت و خروج اموال کرده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی دقیق بهم ریختگی های موجود در صحنه سرقت یک عدد کیف جیبی مردانه حاوی مقادیری وجه نقد و مدارک هویتی بنام آقای داود کشف که شاکی در این خصوص اظهار بی اطلاعی کرد و بیان داشت چنین شخصی را نمی شناسد لذا این فرضیه برای کارآگاهان متصورگردید کیف مکشوفه متعلق به احدی از سارقان می باشد.

سرهنگ کارآگاه موسوی فر افزود: در استعلام صورت گرفته مشخص گردید مالک کیف دارای سوابق متعددی در امر سرقت می باشد پس از هماهنگی هیئت قضائی سارق در مخفیگاهش در شهرک مشیریه دستگیر و به این پایگاه انتقال یافت.

وی تصریح کرد: متهم به سرفت منزل مال باخته با همکاری 2 تن از همدستانش معترف و اظهار کرد اموال سرقتی را با استفاده از خودروی تیبا سفید رنگ انتقال داده اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: هر 2 متهم متواری نیز در عملیاتی دستگیر دستگیر و هر سه سارق روانه زندان شدند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!