سرپرست جدید فرمانداری هلیلان معارفه شد


سرپرست جدید فرمانداری هلیلان معارفه شد

استاندار ایلام گفت: امروز با رهایی از یوغ استبداد، هویت واقعی خود را یافته ایم و برای بازتولید اقتدار ایران آماده ایم.

" حسن بهرام نیا" در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران شهرستان هلیلان اظهار کرد: خدا را شاکریم که در خدمت مردم شهید داده و ولایت مداری هستیم که با وجود کمبودها محرومیت در همه صحنه ها حضور دارند و این گویای صداقت و وفاداری این مردم است.

وی با بیان اینکه امروز گرانیگاه توجه نظام و نهادهای حمایتی به مناطق محروم از جمله شهرستان هلیلان است، افزود: بنده افتخار می کنم که خدمتگزار اینچنین مردمی هستم که از نظر غیرت، دینمداری و سلحشوری نامی بزرگ در تاریخ دارند .

استاندار ایلام با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم جای دارد یادی کنیم از شهیدان انقلاب که با سینه های ستبر برای مبارزه با استبداد و طلوع فجر قیام نمودند .

وی با بیان اینکه امروز با رهایی از یوغ استبداد، هویت واقعی و شخصیت لگد کوب شده خود را یافته ایم، گفت: بخاطر همین رشادت ها و پایمردی های شهدای انقلاب است که برای بازتولید اقتدار ایران آماده ایم.

حسن بهرام نیا پای کار بودن مسئولین برای محرومیت زدایی از چهره هلیلان را برگرفته از سیره نظام جمهوری اسلامی به مناطق محروم دانست و گفت: در سفر ریاست جمهوری اعتبارات ویژه ای برای محرومیت زدایی از هلیلان اختصاص یافت که به ثمر نشستن آنها موجب تحول و توسعه در منطقه خواهد شد.

وی با اشاره به تفاوت های نظام استبدادی قبل انقلاب و دایره خدمات جمهوری اسلامی گفت: هم مردم و هم مدیران کل در زمینه تحقق مصوبات شهرستان اهتمام داشته باشند و با همدلی و همفکری فرماندار را در ادامه مسیر همراهی کنند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه از حضور مردم هلیلان و قدر شناسی آنان از خدمتگزاران خود به وجد آمدم، گفت: هلیلان با وجود محرومیت ،فرزندان برومندی را تربیت و پرورش داده که در جای جای مدیریت کشور نقش آفرینی می کنند.

وی با تقدیر از زحمات فرماندار سابق، تصریح کرد: شناخت بنده از فرماندار سابق هلیلان به دوران گذشته بر می گردد،از وفاداری و ولایت مداری ایشان قدردانی می کنم، منتها هر آمدنی رفتنی و هر معافه ای تودیعی را به دنبال دارد که در این مقال از زحمات سعید شهبازی در دوران تصدی فرمانداری تشکر می کنم.

بهرام نیا در پایان با معارفه کوروش عیوضی ، گفت: فرماندار جدید نیز فردی ولابی و ارزشی است که در کنار سابقه خدمت در یک نهاد مقدس، سابقه حضور در وزارت کشور را نیزدارد که از رگ و ریشه این مردم بوده و با خلق و خوی مردمان این سامان آشنایی کامل دارد.

وی از فرماندار جدید خواست با روحیه جهادی، پاکدستی، تعامل و خرد جمعی، بسترهای توسعه شهرستان را فراهم اهم آورد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام