طارمی به دنبال گلزنی دوباره در پرتغال


ستاره ایرانی پورتو یکی از 11 بازیکن اصلی تیمش مقابل ویزلا است.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار ماقبل پایانی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال پرتغال، تیم بوآویشتا که مهدی طارمی در آن عضویت دارد، از ساعت ۰۰:۱۵ بامداد روز پنج‌شنبه(به وقت ایران) به مصاف تیم ویزلا خواهد رفت.

مهدی طارمی پس از اینکه روند ناکامی‌هایش طی دو دیدار اخیرشان در لیگ برتر پرتغال پایان یافت و موفق شد در دو دیدار متوالی مقابل بنفیکا و استوریل درخشان ظاهر شد و دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد، امشب هم در دیدار جام حذفی برابر ویزلا در خط حمله پورتو حضور دارد و امیدوار به گلزنی دوباره است.

ستاره ایرانی پورتو که در این فصل ۱۷ بازی در لیگ برتر پرتغال انجام داده و موفق به زدن ۹ گل و دادن ۶ پاس گل شده، در دو مسابقه امسال جام حذفی نتوانسته گلزنی کند که امیدوار است امشب طلسم‌شکنی کند و برابر ویزلا به گل برسد.

مهدی طارمی در دیدار هفته پانزدهم دور رفت لیگ برتر پرتغال مقابل ویزلا حضور ۹۰ دقیقه‌ای داشت که علی‌رغم نمایش خوب خود نتوانست گلزنی کند ولی امشب انگیزه زیادی برای تداوم روند گل‌های خود برابر همین تیم دارد.

تیم فوتبال پورتو نیم‌فصل اول لیگ برتر پرتغال را با قرار گرفتن در صدر جدول به پایان رساند و همچنین برای قهرمانی در جام حذفی نیز تلاش می‌کند.

طارمی به دنبال گلزنی دوباره در پرتغال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر