افشای دیدار اخیر وزیر خارجه اسرائیل با رئیس سازمان اطلاعات فلسطین


افشای دیدار اخیر وزیر خارجه اسرائیل با رئیس سازمان اطلاعات فلسطین

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی حدود دو هفته قبل یا ماجد فرج، رئیس سازمان اطلاعات فلسطین دیدار کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از دیدار دو هفته قبل وزیر خارجه این رژیم با رئیس سازمان اطلاعات فلسطین خبر دادند.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی حدود دو هفته قبل یا ماجد فرج، رئیس سازمان اطلاعات فلسطین دیدار کرد.

این تلویزیون عبری زبان با اشاره به اینکه این دیدار روز چهارشنبه فاش شد، به نقل از برخی منابع فلسطینی گزارش داد: دو طرف اسرائیلی و فلسطینی در این دیدار تنها درباره هماهنگی‌های امنیتی و برخی مسایل اقتصادی گفت‌وگو کرده و به مسایل سیاسی نپرداختند.

طبق گزارش این شبکه تلویزیونی، دیدار لاپید و فرج به دنبال نشست‌های مشابهی میان مسؤولان عالی رتبه فلسطینی و اسرائیلی انجام شد.

این شبکه عبری زبان در ادامه این دیدار را "گرمای" دیگری در روابط دو طرف پس از دیدار محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دانست.

لاپید در گفت‌وگویی رادیویی درباره وضعیت فلسطین گفت: من هرگز بدون اطلاع شرکایم مذاکره نخواهم کرد؛ اما هر روز برای توجیه آنها در مورد نیاز به مذاکره تلاش خواهم کرد، سه میلیون فلسطینی در کرانه باختری زندگی می‌کنند و به تقویت تشکیلات خودگردان و همکاری با آن نیاز هست.

او درباره مخالفت شرکایش با اصل مذاکره گفت: زمانی که کابینه تشکیل شد، در مورد تعامل با مسایل داخلی توافق کردیم، علاوه بر این من اشتیاق به مذاکره را در طرف فلسطینی نیز ندیدم، آنچه در اینجا اهمیت دارد این است که در واقعیت همکاری امنیتی وجود دارد و هدف بزرگ ما حفاظت از جان شهروندان اسرائیلی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس