انفجار منزل یک سرایدار مدرسه در مشهد/فوت یک تن و مجروحیت 3 نفر


انفجار منزل یک سرایدار مدرسه در مشهد/فوت یک تن و مجروحیت 3 نفر

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی جزئیات انفجار منزل یک سرایدار در یکی از مدارس آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد که یک کشته و سه مجروح برجای گذاشت را تشریح کرد.

مهدی مجیدی‌فرد اظهار کرد: صبح امروز، پنجشنبه، ۲۳ دی ماه، بر اثر انفجار منزل سرایداری در یکی از مدارس آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد واقع در خیابان ابوذر غفاری متاسفانه یکی از اعضای خانواده سرایدار مدرسه در گذشت و سه تن دیگر با حضور عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: حادثه انفجار ساعت ۵:۴٠ صبح امروز به وقوع پیوست و از همان لحظات اولیه با حضور عوامل آتش‌نشانی، اورژانس و اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی پیگیری‌های لازم در این باره صورت گرفته است.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد: به دنبال این حادثه چهار نفر شامل یک مرد و یک زن و ۲ دختر که تمام اعضای خانواده سرایدار مدرسه بودند، دچار جراحت شده و به بیمارستان منتقل شدند که متاسفانه مادر خانواده علی‌رغم تلاش تیم پزشکی پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات درگذشت.

مجیدی‌فرد بیان کرد: بنابر اعلام کارشناسان سازمان آتش‌نشانی مشهد و پس از بررسی‌های اولیه به احتمال زیاد نشت گاز شهری باعث بروز این حادثه شده اما اطلاعات دقیق‌تر از جزئیات حادثه پس از اعلام گزارش کارشناسی منتشر خواهد شد.

بر اساس گزارش روابط‌ عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، وی در پایان از پیگیری موضوع برای مشخص شدن ابعاد بیشتر حادثه از سوی آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه