اشتغال و مسکن از اولویت‌های کمیته امداد است


اشتغال و مسکن از اولویت‌های کمیته امداد است

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: حوزه اشتغال و مسکن محرومان از اولویت‌های مهم کمیته امداد در سال آینده خواهد بود.

سیدمرتضی بختیاری ظهر امروز (۲۳ دی‌ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: درکنار حوزه اشتغال و مسکن، درمان و هزینه‌های اجتناب‌ناپذیر مثل جهیزیه، سایر مسائل مورد نیاز زندگی هزینه تحصیلی، دانشگاهی جزو ماموریت‌های مهم کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه از اول سال کمیته امداد با کمک همه خیرین استان و نهادهای حمایتی، بسیج، سپاه ۴۸۰ جهیزیه تحویل زوج‌ها داده است، گفت: ۱۱۴ جهیزیه نیز امروز تقدیم زوج‌های جوان می‌شود. ۱۷۰ زوج نیز پشت نوبت در استان زنجان هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان نیز در ادامه افزود: کمیته امداد حضرت امام (ره) خدمات متنوع و متکثری را ارائه می‌دهد، ۱۲۰ خدمت برای جامعه هدف تعریف شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از این ۱۲۰ مورد تهیه جهیزیه است، گفت: امسال ۳۷۵ سری جهیزیه داده شده و امروز ۱۱۴ سری جهیزیه به جامعه هدف و نو عروسان تحویل داده می‌شود و ۵ مورد از کالاهای اساسی مثل جارو برقی، تلویزیون، اجاق‌گاز و یخچال تامین شده است. برای افرادی هم که پشت نوبت هستند با همتی که از استان سراغ داریم تا پایان سال تامین خواهد شد.

صفری با اشاره به رویکردهای کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) تصریح کرد: رویکرد کمیته امام یک رویکرد توانمندسازی و درآمدزایی با درآمد با ثبات برای جامعه هدف است و تا امروز حدود ۳۱۴۷ فقره فرصت شغلی ایجاد شد.

اشتغال و مسکن از اولویت‌های کمیته امداد است

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد