اپل به روز رسانی iOS 15.2.1 را منتشر کرد


اپل به روز رسانی iOS 15.2.1 را منتشر کرد

جدیدترین آپدیت اپل برای اصلاح یک آسیب پذیری جدی به نام HomeKit DDoS منتشر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - اپل آخرین به روز رسانی نرم افزاری خود را برای دستگاه‌های آیفون و آی پد اخیرا منتشر کرده است. این آپدیت آسیب‌پذیری موجود در HomeKit را برطرف می‌کند به عبارتی مشکل اتصال محصولات اپل به دستگاه‌های خانه هوشمند از بین می‌رود. اولین بار، متخصص امنیتی Trevor Spiniolas این آسیب‌پذیری را کشف کرد و آن را در اول ژانویه به طور عمومی افشا کرد. به گفته اسپینیولاس، او در ماه آگوست به اپل مشکل را اطلاع داده بود.

به گزارش engadget، طبق گزارش ها، شرکت اپل برنامه ریزی کرده بود تا قبل از پایان سال ۲۰۲۱ این آسیب پذیری را برطرف کند، اما مشکلات اپل رفع ایراد را تا اوایل سال ۲۰۲۲ به تعویق انداخت. اسپینیولاس دریافت که این آسیب‌پذیری در سیستم‌عامل موبایل اپل از آپدیت iOS ۱۴.۷ به بالا وجود دارد و اگر این مشکل را تجربه کرده اید حالا موقع به روز رسانی سیستمتان است.

همچنین اپل اعلام کرده است در این به روز رسانی مشکلات مربوط به برنامه‌های شخص ثالث carplay، لود نشدن تصویر‌ها در Messages و ایرادات مربوط به لینک‌های iCloud رفع خواهند شد. به‌روزرسانی جدید iOS و iPadOS از طریق صفحه تنظیمات در دستگاه‌های پشتیبانی شده، قابل بارگیری است. البته، در بیشتر مواقع اعلان به‌روزرسانی جدید هم به کاربران ارسال می‌شود.

اپل به روز رسانی iOS 15.2.1 را منتشر کرد

بیشتر بخوانید

اقبال کمتر کاربران آیفون به iOS ۱۵ نسبت به سایر نسخه‌ها

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت بیت‌کوین سقوط کرد