تولید آیفون در شرکت فاکسکان هند از سرگرفته شد


تولید آیفون در شرکت فاکسکان هند از سرگرفته شد

شرکت فاکسکان پس از سه هفته تعطیلی بازگشایی شد و شروع به تولید گوشی‌های اپل کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - شرکت فاکسکان که در هند آیفون اپل را تولید می‌کرد و به دنبال اعتراضات کارگران تعطیل شده بود فعالیت خود را ازسرمی گیرد.

به گزارش سایت gizmochina، تقریباً سه هفته پس از تعطیلی کارخانه فاکسکان، به تازگی این شرکت فعالیت خود را از سر گرفت و تولید آیفون اپل را با یک شیفت کاری و ۱۲۰ کارگر مجددا آغاز کرد. البته بیش از دو ماه طول می‌کشد تا این کارخانه گوشی‌های اپل را با ظرفیت کامل تولید کند. این شرکت اعلام کرد:" کسانی که به سر کار باز می‌گردند باید آزمایشات COVID-۱۹ را انجام دهند.

براساس گزارش‌ها، بقیه کارکنان این کارخانه تولیدی کم کم به شرکت باز می‌گردانند و در سه شیفت کار می کنند پس از بیماری ۲۵۰ کارگر بر اثر مسمومیت غذایی و اعتراضات کارگران در ۱۸ دسامبر ۲۰۲۱ تعطیل شد. کارگران ادعا کردند که غذای خوابگاه‌های فاکسکان اغلب تاریخ مصرف گذشته بود و توالت ها غیربهداشتی و نامناسب و بدون آب داشت. همچنین به دلیل کمبود جا ده ها نفر مجبور به استفاده از اتاق‌های کوچک شدند.

تولید آیفون در شرکت فاکسکان هند از سرگرفته شد

پس از اعتراضات ماه گذشته، اپل کارخانه تولید فاکسکان را به حالت آزمایشی درآورد و خواستار تغییر اقدامات سریع شد. غول فناوری مستقر در آمریکا گفت:" کارخانه همچنان در حالت آزمایشی است و به نظارت بر شرایط در خوابگاه‌ها و سالن‌های غذاخوری کارگران، همراه با حسابرسان مستقل ادامه خواهد داد".

طبق گزارشات دریافتی، این شرکت تولید آزمایشی جدیدترین مدل آیفون را آغاز کرده بود اما اکنون ممکن است به دلیل تعطیلی عرضه آن دیرتر صورت گیرد.

بیشتر بخوانید

اپل یک کارخانه زیرمجموعه شرکت فاکسکان را تعطیل کرد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر