نکونام: از عملکرد بازیکنان تعویضی تیمم راضی نبودم


نکونام: از عملکرد بازیکنان تعویضی تیمم راضی نبودم

اهواز - ایرنا - سرمربی فولاد گفت: از عملکرد بازیکنان تعویضی تیمم راضی نبوده و معتقدم که آنها باید بهتر بازی می کردند.

به گزارش ایرنا جواد نکونام پنجشنبه شب پس از پیروزی مقابل پدیده در نشست خبری اظهار داشت: بازی را خوب شروع کرده و گردش توپ خوبی داشتیم، می دانستیم بازی سخت و سنگینی داریم زیرا پدیده به دنبال کسب امتیاز است.

وی افزود: حریف بعد از ۱۰ نفره شدن به مشکل خورد هر چند به آن ها خسته نباشید می گویم. همه دوست دارند تیم پدیده به خاطر امام رضا (ع) در لیگ بماند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

سرمربی فولاد خوزستان گفت: بعد از گل دوم عطش گلزنی تیم ما کم شد و شرایط برای ما سخت پیش رفت در حالی که در نیمه اول می‌توانستیم سه یا حتی چهار گل به ثمر برسانیم. در نیمه دوم هم چند موقعیت داشتیم که دروازه بان آنها عملکرد خوبی داشت.

وی افزود: یک سمت زمین ورزشگاه ما اصلا شرایط خوبی ندارد و موقعیت‌ها را به همین دلیل از دست دادیم که از گرشاسبی خواستم که به این موضوع رسیدگی کند.

نکونام گفت: من این فرصت را به بازیکنان جوان می‌دهم تا به میدان بروند و اگر از این فرصت استفاده نکنند قطعا در آینده کنار ما نخواهند بود.

وی درباره جذب بازیکن در نیم فصل دوم بیان کرد: لیست مورد نظرم را به باشگاه داده ام و می‌دانیم در چه نقاطی بازیکن می‌خواهیم؛ باید بتوانیم هر چه زودتر نفرات را جذب کنیم تا به ما اضافه شوند زیرا ما سه روز دیگر در جام حذفی بازی داریم که با کمبود بازیکن مواجه هستیم. امیدوارم بتوانیم زودتر بازیکنان مورد نظر را بگیریم و بتوانیم از تمام نیروی خود بهره ببریم.

سرمربی فولاد در خصوص کنار گذاشتن حردانی از لیست بازی گفت: در هر بازی بهترین‌ها بازی می‌کنند و ملاک قرار گرفتن در ترکیب، بهتر بودن در تمرینات است. همه بازیکنان را از صمیم قلب دوست دارم و برای موفقیت و پیشرفت آنها زحمت می‌کشیم، بقیه مسائل در اختیار خودشان است که چگونه پیشرفت کنند.

وی درباره اضافه شدن کیانوش رحمتی به کادرفنی فولاد گفت: با کیانوش در پاس و استقلال بازی کردم، در نساجی هم در کادرفنی من بود. نیاز داشتیم نفر جدیدی را به کادرفنی اضافه کنیم چون کار سخت‌تر است. هر ۶ بازیکن را به یک مربی سپرده‌ام و هر بازیکنی مشکلی داشته باشد از هر نظر، این مربیان آنها را زیر نظر داشته و به من گزارش می‌دهند. نیاز است بازیکنان را با دقت‌تر زیر نظر بگیریم تا بتوانیم شرایط ایده‌آل را فراهم کنیم.

دیدار تیم های فولاد و پدیده با برتری ۲ بر صفر فولاد به پایان رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حِسِ زیبا