سه خبر کوتاه انتظامی از شهرستان ملایر


سه خبر کوتاه انتظامی از شهرستان ملایر

همدان- ایرنا- فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر گفت که به دنبال وقوع یک مورد درگیری در درمانگاه ازندریان از توایع این شهرستان، عامل بروز درگیری(فرد اوباش) توسط ماموران کلانتری منطقه دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ «احمد ساکی» روز پنج‌شنبه با اعلام این مطلب افزود: امنیت خط قرمز نیروی انتظامی است و در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

وی اظهار داشت: وقوع یک مورد درگیری در درمانگاه شهر ازندریان به کلانتری 14 شهر اعلام و ماموران کلانتری به سرعت در محل حاضر می شوند.

به گفته فرماندهی انتظامی ملایر، فرزند یکی از بیماران مراجعه کننده حین ربودن مُهر درمانگاه و ممانعت دکتر با کادر درمان درمانگاه درگیر می شود که براساس بررسی های انجام شده، این فرد دارای چندین فقره سابقه مواد مخدر و مزاحمت بوده است.

وی افزود: نامبرده توسط نیروهای پلیس دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده می‌شود.

فرماندهی انتظامی ملایر با بیان اینکه پلیس به دنبال ایجاد آرامش روانی و احساس امنیت در جامعه است، تاکید کرد: اولویت پلیس این شهرستان مبارزه جدی با مخلان نظم و امنیت است و در چارچوب اختیارات قانونی، اجازه نمی‌دهیم فرد یا افرادی آرامش و امنیت مردم را به مخاطره بیندازند.

وی همچنین از دستگیری باند سارقان منزل و لوازم داخل خودرو و کشف ۱۶ فقره سرقت با تلاش ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان خبر داد و گفت: به دنبال وقوع سرقت از منزل و قطعات داخل خودرو در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

فرماندهی انتظامی ملایر افزود: با تلاش ماموران انتظامی و اقدامات اطلاعاتی، سه متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر و در تحقیقات فنی و تخصصی به ۱۶ فقره سرقت منزل و لوازم داخل خودرو اعتراف کردند و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ ساکی در ادامه از دستگیری سارق لوازم و قطعات داخلی خودروهای لوکس و کشف ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان با تلاش شبانه‌روزی ماموران کلانتری ۱۲ خبر داد.

وی گفت: متهم در تحقیقات فنی و تخصصی به ۱۵ فقره سرقت از خودروهای مختلف و لوکس اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس