مطهری: برای پرسپولیس زشت است که GPS نداریم/ حسینی: چیزی نداریم که به لیگ قهرمانان آسیا برویم!


مطهری: برای پرسپولیس زشت است که GPS نداریم/ حسینی: چیزی نداریم که به لیگ قهرمانان آسیا برویم!

مربی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار مقابل فجر به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید مطهری بعد از برتری پرسپولیس مقابل فجر شهید سپاسی شیراز اظهار داشت: در ۱۵ هفته ۳۲ امتیاز از نظر معادل امتیاز گیری خوب است ولی ما پرسپولیس هستیم و همیشه باید ذهن برنده داشته باشیم. شما می‌دانید تیم ما مشکلات زیادی دارد ولی من همیشه می‌گویم علیرغم تمام مشکلات باید کارمان را انجام بدهیم.

وی افزود: برای تیم پرسپولیس واقعا زشت است که GPS نداریم. ما نمی‌توانیم بازیکنانمان را کنترل کنیم که شرایط آنها را بسنجیم تا مصدومیت‌های ما کمتر شود. این برای پرسپولیس خیلی زشت است.
مربی پرسپولیس در خصوص جلسه مدیران جدید با اعضای این تیم گفت: ما مشکلات مالی داریم ولی به تک تک بچه‌ها تبریک می‌گویم چون اولیوت آنها مسائل مالی نیست. این مسائل روی تیم ما تاثیر می‌گذارد به خصوص در دراز مدت. همیشه سعی کردیم جنگجو و مبارز باشیم ولی امیدواریم مشکلاتمان حل شود.
مطهری در خصوص نایب قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل اول گفت: مهم آخر فصل است که جایگاه مناسبی داشته باشید. ما همیشه نشان دادیم در نیم فصل دوم خوب کار می‌کنیم ولی مهم این است که بتوانیم بازیکنان خوبی بگیریم. در نیم فصل یارگیری خیلی سخت است. همین الان نمی‌دانیم شرایط دو بازیکن تاجیک ما چگونه است و اصلا می‌ترسیم از آنها استفاده کنیم.
نعمتی: سیستم دفاعی فجر کار ما را سخت کرد
سیامک نعمتی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل فجرسپاسی در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنیم که سه امتیاز بازی را به دست آوردیم. فجر تیم جوان و دونده‌ای بود و سیستم دفاعی داشت که این کار ما را سخت کرد. ما از موقعیت‌های خود استفاده کردیم و یک گل سه امتیازی به ثمر رساندیم.
او درباره حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: یک روز باید ساختار فوتبال ما درست شود. من امیدوارم این مسائل برطرف شود و نمی‌دانم به آسیا برمی‌گردیم یا خیر. امیدوارم اگر شرایط به درستی پیش برود تا برای سال بعد حداقل در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم.
نعمتی درباره انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس هم گفت: بخش مدیریتی دست ما نیست. در شأن پرسپولیس نیست که بعد از ۵ سال قهرمانی، کل دریافتی تیم به ۲۰ درصد نرسیده باشد. هیچ پاداشی به ما نداده‌اند و این حق پرسپولیس نیست. امیدوارم با مدیریت جدید این مشکلات برطرف شود.
حسینی: چیزی نداریم که به آسیا برویم!
سید جلال حسینی پس از برد پرسپولیس مقابل فجر سپاسی در مورد معرفی مدیرعامل جدید، اظهار داشت: امیدوارم همه چیز درست شود.
کاپیتان پرسپولیس، در مورد اینکه گفته می‌شود بازیکنان این تیم تا نیم فصل ۲۰ درصد دریافتی داشته اند و آیا در مراسم دیروز حرفی در این مورد زده شد، عنوان کرد: بله همین حرف ها را گفتیم. پارسال و امسال هیچ پاداشی نداشتیم. دریافتی امسال هم ۲۰درصد است.
وی در مورد حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: مشخص بود. چیزی نداریم که به آسیا برویم. به چه چیزی اعتراض کنیم؟ از دست بازیکنان کاری بر نمی‌آید.
حسینی در خصوص اینکه حواسشان نبوده، اظهار داشت: حواسشان نبوده کدام است؟ وقتی زمین تمرین نداشته باشید و هزاران مشکل وجود داشته باشد، این حرف ها چیست؟
وی در مورد اینکه برخی معتقدند اتفاق خوبی افتاد، گفت: خیلی خوب است. من فقط برای هواداران ناراحتم. برای هواداران تیم ها خیلی سخت است اما باید درست شود. وزارت، باشگاه و همه مقصرند. اینطور نیست که یکی دو نفر مقصر باشند. متاسفانه مدیران قبلی هرکاری کردند و کسی جلویشان را نگرفت. این ادامه دارد چون کسی نیست که جلوی آن‌ها را بگیرد.
مدافع پرسپولیس در خصوص اینکه سپاهانی ها و فولادی ها معتقدند آبروی فوتبال ایران هستند، عنوان کرد: ان شاالله موفق باشند.
وی در مورد اینکه پرسپولیس نتوانست قهرمان نیم فصل شود، اظهار داشت: بازی به بازی پیش می‌رویم. بازی بعدی ما در جام حذفی است که امیدوارم خوب باشد.
شیری: قهرمان می‌شویم
مهدی شیری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فجر سپاسی شیراز اظهار داشت: واقعاً بازی سختی بود و می‌دانید تیم‌ها مقابل ما چگونه بازی می‌کنند. کسب سه امتیاز از هر چیزی مهم‌تر بود که به آن دست یافتیم.
وی در مورد تغییرات مدیریتی باشگاه پرسپولیس گفت: این موضوع در حیطه وظایف ما نیست، اما امیدوارم آرامش به تیم ما برگردد. پرسپولیس نباید با این شرایط مواجه باشد و ما که چند سال است در لیگ برتر قهرمان می‌شویم، امید داریم شرایط بهتر شود. این اتفاق تاکنون رخ نداده، اما امیدوارم پرسپولیس به آرامش برسد.
مدافع پرسپولیس در خصوص اینکه تنها ۲۰ درصد از قرارداد اعضای این تیم پرداخت شده و مدیرعامل جدید باشگاه قول حل این مشکل را داده است،‌ عنوان کرد: به ما گفتند تلاش می‌کنیم بخشی از قراردادها را پرداخت کنیم و امیدوارم این کار را انجام دهند.
شیری درباره گلایه‌های یحیی گل‌محمدی از وضعیت محل تمرین پرسپولیس تصریح کرد: هر چه مربیان می‌گویند، درست است. همه فکر می‌کنند پرسپولیس شرایط خوبی دارد، اما دو ماه است که زمین تمرین نداریم و شما خبرنگاران یک روز به محل تمرین ما بیایید.
وی در مورد نایب‌قهرمانی پرسپولیس در پایان نیم‌فصل اول اظهار داشت: نمی‌توانم در این باره صحبت کنم. به هواداران قول می‌دهم در پایان فصل قهرمان شویم و قهرمانی واقعی نیم‌فصل را به هواداران خودمان تبریک می‌گویم!
ترابی: درویش بداند به کدام باشگاه آمده
مهدی ترابی بعد از برتری پرسپولیس مقابل فجر سپاسی اظهار داشت: به هواداران تیممان تبریک می‌گویم، بازی سختی داشتیم و همه تمرکز ما روی این بازی بود که بعد از بازی با پدیده ۳ امتیاز را کسب کنیم.
وی در خصوص اینکه تیمش در نیم فصل نایب قهرمان شد گفت:هنوز خیلی تا پایان فصل مانده است. همه تلاش ما این است که در آخر فصل بهترین نتایج را بگیریم و دل هوادارانمان را خوشحال کنیم.
مهاجم پرسپولیس در خصوص اینکه قبلا با درویش در سایپا کار کرده است گفت: من قبلا در سایپا بازی کرده‌ام. شرایط این تیم قبلا با پرسپولیس فرق دارد. در حوزه مدیریت هم همین است. قطعا آقای درویش باید بداند به کجا آمده است. من قصد جسارت ندارم ولی مدیرعامل ما باید بداند در کدام باشگاه حضور دارد. اینجا بازیکنان بزرگتری دارد و انتظارات بالاتر است. امیدوارم درویش با علم به اینکه مشکلات را حل کند به این تیم آمده باشد. بچه‌های پرسپولیس واقعا خیلی اذیت شدند و امیدوارم که مشکلات حل شود.
ترابی در خصوص حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا گفت: این ضربه بزرگی برای تیم‌ها و بازیکنان است. خیلی از بازیکنان دوست دارند خودشان را در آسیا نشان بدهند. امیدوارم این موضوع حداقل بر ای سال آینده حل شود.
وی در خصوص گلایه بازیکنان از مسائل مالی گفت: ما قرار بود از آقای صدری پول بگیریم که به یکباره او عوض شد. هیچکس انتظار نداشت صدری تغییر کند ولی امیدوارم مشکلات توسط آقای درویش حل شود چون بازیکنان ما خیلی وقت است که دریافتی از باشگاه نداشته‌اند.
امیری: با حذف پرسپولیس از آسیا آبروی فوتبال ایران را بردند
وحید امیری درباره پیروزی یک بر صفر سرخپوشان مقابل فجر سپاسی اظهار داشت: بازی خوبی بود و این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم. بازی خیلی سختی بود و امیدوارم در ادامه مسیر پرسپولیس را به جایگاهی که خودمان می‌خواهیم برسانیم. با توجه به کمبودهایی که در نیم‌فصل اول داشتیم به ویژه در بخش مدیریت، به نظرم نتایج خیلی خوبی گرفتیم.
وی در مورد تغییرات مدیریتی باشگاه و حل مشکلات پرسپولیس عنوان کرد: ما همیشه امیدوار هستیم که مشکلات حل شود، ولی متأسفانه هیچ وقت حل نشده است و سرآمد آن حذف از آسیاست که آبروی فوتبال ایران را بردند، هر کسی هم که می‌خواهد باشد و کسی هم مسئولیت قبول نمی‌کند، باشگاه به فدراسیون پاس می‌دهد و فدراسیون به باشگاه، خدا خودش می‌بیند و امیدوارم کسی که این کار را کرده است وجدانش به درد بیاید، چون زحمات ما و تیم‌های دیگر را زیر سؤال بردند.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که حذف از آسیا باعث می‌شود تا مشکلات این باشگاه حل شود، خاطرنشان کرد: ما هم امیدوار به این قضیه هستیم، ولی متاسفانه می‌بینید که نزدیک به ۱۰-۲۰ سال است که این تیم‌ها می‌خواهند خصوصی شوند، ولی متأسفانه نه از طریق مجلس و نه فدراسیون و باشگاه تمام هم و غم‌شان را نمی‌گذارند تا این مشکل حل شود. هر سال یک سروصدایی می‌شود، ولی بعد از چند وقت می‌گویند که خصوصی نمی‌شوند. ما امیدواریم که این مشکلات حل شود، چون این تیم نه برای دولت است و نه کادر فنی و بازیکنان. این تیم برای هوادار است.
امیری در پاسخ به این سؤال که حذف از آسیا باعث می‌شود تا برخی از بازیکنان خواهان جدایی از پرسپولیس باشند، گفت: این را بدانید که هر بازی برای بازیکنان پرسپولیس به اندازه کافی انگیزه ایجاد می‌کند تا همه تلاش‌شان را انجام دهند، ولی وقتی تیمی که تلاش می‌کند تا قهرمان شود صد درصد یک انگیزه‌های دیگری هم دارد تا در یک سطح بالاتری فوتبال‌مان را به نمایش بگذاریم. پرسپولیس جایی است که هر بازی‌اش یک ویترین است و همه بازیکنان تلاش می‌کنند که بهترین عملکردشان را داشته باشند.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟