امانوئل پتی:/ واینالدوم در رختکن پاری‌سن ژرمن منزوی شده است


امانوئل پتی:/ واینالدوم در رختکن پاری‌سن ژرمن منزوی شده است

امانوئل پتی، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، معتقد است که بازگشت به لیگ برتر انگلیس برای جورجینیو واینالدوم خوب خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو واینالدوم در تابستان اخیر به حضور پنج ساله خود در لیورپول پایان داد و به شکل آزاد به پاری سن ژرمن پیوست. ستاره هلندی در طول دوران حضور خود در آنفیلد 237 بازی برای قرمزها انجام داد و در مجموع چهار جام مهم را با این تیم کسب کرد.

با این حال واینالدوم در پاری سن ژرمن هرگز روزهای خوبی را تجربه نکرده و اخیراً هم طی مصاحبه‌ای نارضایتی خود را بابت حضور در این تیم ابراز کرده بود؛ موضوعی که باعث شده این هافبک هلندی در آستانه جدایی از پاری سن ژرمن قرار بگیرد و گفته می‌شود که آرسنال محتمل ترین مقصد برای او خواهد بود.

امانوئل پتی:/ واینالدوم در رختکن پاری‌سن ژرمن منزوی شده است

امانوئل پتی، ستاره سابق و فرانسوی آرسنال، حالا به صحبت درباره وضعیت واینالدوم و احتمال حضور او در جمع توپچی ها پرداخته و می گوید: "وقتی در نوامبر گذشته در لیگ قهرمانان اروپا دو گل مقابل لایپزیش به ثمر رساند من در ورزشگاه بودم و با خودم گفتم این می تواند شروعی برای دوران خوب او در پاری سن ژرمن باشد. با این حال او اکنون هنوز در حال مبارزه است و در رختکن پاری‌سن‌ژرمن منزوی شده است.

واینالدوم با هم تیمی هایش رابطه ای که در زمان حضورش در لیورپول داشت را ندارد. به نظر می رسد که او چنین فاکتور مهمی را از دست داده و همچنین رقابت هم در پاری‌سن ژرمن بسیار بالاست. همه ما از کیفیتی که واینالدوم دارد باخبر هستیم. او بازیکن برتر لیورپول بود و شاید بازگشت به لیگ برتر انگلیس برایش خوب باشد."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا