تهران سردتر می‌شود


تهران سردتر می‌شود

پارسینه: از اوایل وقت جمعه (۲۴ دی‌ماه) تا اواخر وقت شنبه (۲۵ دی‌ماه) بارش باران در نیمه جنوبی، بارش باران و برف در نواحی شمالی و بارش برف و کولاک در ارتفاعات مورد انتظار است.

تهران سردتر می‌شود
بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران امروز آسمانی نیمه ابری و با نفوذ سامانه بارشی به تدریج افزایش ابر و در اواخر وقت بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
از اوایل وقت جمعه (۲۴ دی‌ماه) تا اواخر وقت شنبه (۲۵ دی‌ماه) بارش باران در نیمه جنوبی، بارش باران و برف در نواحی شمالی و بارش برف و کولاک در ارتفاعات مورد انتظار است. طی این مدت در بعضی ساعات مه و کاهش دید، گاهی وزش تندباد موقتی و رگبار و رعد و برق (با احتمال تگرگ) پیش‌بینی می‌شود.
همچنین به دلیل بارندگی متوسط تا شدید در بعضی ساعت‌ها، آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب به ویژه در نیمه شمالی استان مورد انتظار است. روز یکشنبه (۲۶ دی‌ماه) آسمان نیمه ابری همراه با وزش باد و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
شایان ذکر است از جمعه تا دوشنبه (۲۴ تا ۲۷ دی‌ماه) کاهش محسوس دما (به طور میانگین بین ۶ تا ۹ درجه سلسیوس در سطح استان) و یخبندان شبانه سطح زمین در بیشتر نواحی به ویژه در نیمه شمالی استان مورد انتظار است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای ۷- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
آسمان تهران فردا (۲۴ دی‌ماه) ابری و بارش باران گاهی رگبار باران و وزش باد با احتمال رعد و برق با بیشترین و کمترین دمای ۱۲ و ۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. همچنین برای شنبه (۲۵ دی‌ماه) ابری و بارش باران و برف، گاهی وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۰ و ۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور