طراحی صفحه نمایش آیفون 14 چگونه خواهد بود؟


طراحی صفحه نمایش آیفون 14 چگونه خواهد بود؟

طراحی نمایشگر آیفون 14 پرو مانند گلکسی اس 10 پلاس با دو دوربین سوراخ دار است.

باشگاه خبرنگاران جوان - شرکت اپل قرار است در شهریور سال آینده پرچمدار گوشی‌های خود را با نام آیفون ۱۴ به بازارهای جهان عرضه کند. در همین راستا شایعات زیادی درباره این گوشی به گوش می رسد.

براساس گزارش‌ سایت فون آرنا، راس یانگ تحلیلگر حوزه نمایشگر تکنولوژی‌ ادعا کرد که اپل در بالای نمایشگر مدل‌های آیفون ۱۴ پرو از روزنه دایره‌ای و بریدگی شبیه به کپسول استفاده خواهد کرد. برخلاف پرچمداران اندرویدی، آیفون دارای یک سیستم Face ID پیچیده است که به ماژول‌ها و سنسور‌های زیادی نیاز دارد. راس یانگ گفت که نمای جلوی مدل‌های آیفون ۱۴ Pro در سمت چپ، دوربین جلو و مادون قرمز را در خود جای می‌دهد و دارای سوراخ دایره‌ای پروژکتور نقطه‌ای خواهد بود.

در سپتامبر سال گذشته یک افشاگر توئیتری به نام ShrimpApplePro ادعا کرد که شرکت اپل اگر موفق شود سیستم Face ID را در زیر صفحه نمایش قرار دهد، این کار را با دوربین نیز انجام خواهد داد. یانگ فکر می‌کند تا سال ۲۰۲۴ نباید انتظار داشته باشیم که اپل، آیفونی با دوربین زیر نمایشگر به کاربران ارائه دهد.

با خصوصیات ظاهری آیفون ۱۴ آشنا شوید

طبق گزارش ها، این گوشی‌ها با نمایشگرهای ۶.۱ اینچی و ۶.۷ اینچی ،دو آیفون ۱۴ پرو ۶.۱ اینچی و آیفون ۱۴ پرو مکس ۶.۷ اینچی طراحی می‌شوند. در مدل‌های Pro ظاهراً دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی نسخه‌های فعلی با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی جایگزین خواهد شد. اپل در این سری احتمالاً از تراشه کمی قدرتمندتر A۱۶ Bionic استفاده خواهد کرد.

طراحی صفحه نمایش آیفون 14 چگونه خواهد بود؟

طراحی صفحه نمایش آیفون ۱۴ پرو شبیه به گلکسی اس ۱۰ پلاس که دو دوربین سوراخ دار دارد، است و شبیه مدل‌های هوآوی با بریدگی قرصی شکل نخواهد بود.

بیشتر بخوانید

حذف ناچ صفحه نمایش در آیفون ۱۴

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)