نوله برای اوپن استرالیا تمرین کرد


در حالی که هنوز وضعیت نواک جوکوویچ در استرالیا مشخص نیست، این تنیسور صرب تمریناتش را برای دور اول رقابت‌ها شروع کرد.

به گزارش رویترز، نواک جوکوویچ، شماره یک تنیس جهان روز جمعه به زمین تنیس رفت تا برای مسابقات آزاد استرالیا تمرین کند. وکلای نواک جوکوویچ، تنیسور شماره یک جهان، در اسنادی به دادگاه گفتند که او به‌دلیل ابتلا به کرونا در اواسط دسامبر، برای ورود به استرالیا از زدن واکسن معاف بوده است استرالیا به‌علت واکسینه نبودن جوکوویچ بعد از فرود آمدن او در ملبورن به این تنیسور اجازه ورود نداد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، جوکوویچ، مدافع عنوان قهرمانی، در قرعه‌کشی روز پنج‌شنبه به عنوان رتبه اول حضور داشت و به احتمال زیاد در روز دوشنبه یا سه شنبه، در بازی افتتاحیه خود بازی خواهد کرد.

استرالیا از طولانی‌ترین قرنطینه‌های جهان را برای مردم خود وضع کرده است و نرخ ۹۰ درصد واکسیناسیون در میان بزرگسالان دارد، و شاهد شیوع امیکرون بوده است. هم‌چنین سایمون بیرمنگام، وزیر دارایی روز جمعه گفت که تصمیمات مربوط به ویزا مربوط به وزیر مهاجرت کشور الکس هاوک است، اما اصول سیاست دولت به طور کلی "بسیار واضح" است.

یک نظرسنجی آنلاین توسط گروه رسانه‌ای نیوز کورپ نشان داد که ۸۳ درصد از دولت در تلاش برای اخراج ستاره تنیس حمایت می‌کنند.

مقامات دولت فدرال استرالیا پس از پذیرش اعتراض نواک جوکوویچ در دستگاه قضایی این کشور و رای دادگاه ملبورن در مخالفت با لغو ویزای تنیسور صرب هم‌چنان بر قوانین کشوری مبنی بر اخراج اتباع خارجی واکسینه نشده یا فاقد مدارک لازم بهداشتی تاکید دارند.

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار