بوشهر تا سه‌شنبه هفته آینده بارانی است


بوشهر تا سه‌شنبه هفته آینده بارانی است

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: سامانه بارشی تا روز یکشنبه مهمان این استان است و پس از آن نیز موج دیگری از سیستم بارشی در نواحی جنوبی و بخش‌هایی از مرکز استان فعال می‌شود.

محمدرضا انصاری اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز با فعالیت متناوب سامانه بارشی تا روز یکشنبه، در برخی از ساعات ضمن افزایش قابل ملاحظه سرعت وزش باد، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران و رعدوبرق و وزش تند باد لحظه‌ای و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ در سطح استان مورد انتظار است.

وی تصریح کرد: ضمن اینکه در روز دوشنبه با نفوذ تدریجی موج دیگری از سیستم بارشی و با تقویت آن در روز سه شنبه، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران همراه با رعدوبرق بیشتر در نواحی جنوبی و بخش‌هایی از مرکز استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر آسمان استان را نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد، در برخی ساعات بارش باران، گاهی رگبار باران و رعدوبرق پیش‌بینی کرد.

انصاری افزود: جهت وزش باد جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۴ تا ۴۲ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۱۰ سانتیمتر خواهد بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها