دستگیری اشرار قمه کش در کرمانشاه / پلیس وارد عمل شد


دستگیری اشرار قمه کش در کرمانشاه / پلیس وارد عمل شد

حوادث رکنا:جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: اشرار قمه کش در کرمانشاه با اقتدار پلیس زمین‌گیر شدند.

سردار جمال سلمانی اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع گسترده و درگیری توسط عده‌ای اراذل و اوباش در چهار راه مطهری کرمانشاه تیم‌هایی از مأموران به سرعت راهی محل شدند.

به گزارش رکنا، وی افزود: پس از حضور مأموران در محل درگیری سه نفر از اراذل و اوباش با شمشیر و گرز به سمت آنها حمله ور شده که آنها با مشاهده این صحنه به سرعت وارد عمل شده و مقتدرانه افراد مهاجم که مسلح به سلاح سرد بودند را خلع سلاح و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به دستگیری هر ۶ عامل این نزاع گسترده، تصریح کرد: افراد دستگیر شده از اشرار و اراذل سابقه دار شهر هستند که با اقتدار پلیس و رشادت مأموران جان برکف زمین‌گیر شدند.

سلمانی همچنین از کشف چند تیغه سلاح سرد و تعدادی گرز از اراذل و اوباش خبر داد و گفت: حضور به موقع پلیس در صحنه و دستگیری قاطعانه اراذل و اوباش باعث رضایتمندی عموم شهروندان و قدردانی آنها از اقتدار مأموران در مواجه با اشرار شد.

وی در پایان از برخورد قاطعانه پلیس با اشرار و اراذل و اوباش خبر داد و خاطرنشان کرد: امنیت شهر و مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا هرکسی بخواهد از آن تجاوز کند با واکنش قاطعانه پلیس مواجه خواهد شد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات