امیرعبداللهیان در پکن: موضوعات راهبردی در دستور کار ایران و چین است


امیرعبداللهیان در پکن: موضوعات راهبردی در دستور کار ایران و چین است

حسین امیرعبداللهیان در بدو ورود به چین گفت: ما در پنجاهمین سالگرد روابط تهران و پکن هستیم، ضمن اینکه تاکید می کنم در چهار ماه گذشته بیش از 7 بار بین وزیر خارجه چین و بنده تماس‌ها و دیدارهایی انجام شد و در سطح روسای جمهور تماس و ارتباطات خیلی روان انجام می شود و این نشان دهنده اهمیت و رشد و توسعه روابط دو کشور است و در دولت جدید این مساله شتاب...

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان گفت: موضوعات راهبردی در دستور کار تهران ـ پکن قرار گرفته است به نحوی که این موضوعات ادبیات جدیدی را در مکاتبات روسای جمهور دو کشور ایجاد کرده است.

حسین امیرعبداللهیان در بدو ورود به چین گفت: ما در پنجاهمین سالگرد روابط تهران و پکن هستیم، ضمن اینکه تاکید می کنم در چهار ماه گذشته بیش از ۷ بار بین وزیر خارجه چین و بنده تماس‌ها و دیدارهایی انجام شد و در سطح روسای جمهور تماس و ارتباطات خیلی روان انجام می شود و این نشان دهنده اهمیت و رشد و توسعه روابط دو کشور است و در دولت جدید این مساله شتاب بیشتری گرفته است.

وی ادامه داد: در مناسبات دو جانبه ما از هماهنگی های خوب و تنوع در موضوعات مختلف برخوردار هستیم در راستای منافع دو طرف پیشرفت های خوبی در موضوعات مختلف داشتیم و موضوعات راهبردی در دستور کار دو کشور است که این موضوعات ادبیات جدیدی را در مکاتبات روسای جمهور دو کشور ایجاد کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار