فرماندار: مسیر ارتباطی شهرستانهای خوی - چالدران مسدود است


فرماندار: مسیر ارتباطی شهرستانهای خوی - چالدران مسدود است

ارومیه- ایرنا- فرماندار خوی در شمال آذربایجان‌غربی گفت: مسیر ارتباطی خوی - چالدران از صبح امروز، جمعه به دلیل بارش سنگین برف از طرف چالدران مسدود شده و تردد با زنجیر چرخ به سختی و آرامی امکان پذیر است.

حسین عباسی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تردد بدون زنجیر چرخ در کلیه محورهای ارتباطی خوی امکان پذیر نیست و رانندگان به طور حتم وسایل ایمنی را همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین در اثر این بارندگی مسیر ارتباطی ۵۰ روستای شهرستان خوی مسدود شده است و تمام اکیپ‌های راهداری در حال تلاش برای بازگشایی این محورها هستند.

فرماندار خوی گفت: راه ۲۶ روستا در بخش صفائیه و منطقه آلند، ۱۳ روستا در بخش قطور و ۱۳ روستا در بخش مرکزی خوی مسدود شده است.

عباسی بیان کرد: راهداران در حال بازگشایی و نمک پاشی محورهای مواصلاتی شهرستان خوی هستند و این روند تا بازگشایی کامل مسیرها ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: مسافران در صورت ضرورت به سفر تمام موارد ایمنی را رعایت کنند و زنجیر چرخ، جیره خشک و لباس گرم همراه داشته باشند.

به گزارش ایرنا، همچنین بر اساس اعلام رییس ایستگاه پلیس راه چالدران به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید محور چالدران به خوی تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد در این محور فعلا با هیچ وسیله نقلیه ای امکان پذیر نیست و تردد در سایر محورهای ارتباطی نیز بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

بارش برف از ساعات ابتدایی امروز جمعه آغاز شده و تا آخر وقت امروز در سطح آذربایجان غربی فعال خواهد بود.

بارش برف در شهرهای شمالی آذربایجان غربی شدت بیشتری دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خودروساز معروف موبایل می‌سازد!/ عکس