امام جمعه موقت بوشهر: امیدآفرینی سرلوحه کار مسوولان باشد


امام جمعه موقت بوشهر: امیدآفرینی سرلوحه کار مسوولان باشد

بوشهر-ایرنا- امام جمعه موقت بوشهر گفت: امیدآفرینی و رضایت مردم به عنوان دو کلید واژه راه نجات انقلاب اسلامی باید مورد توجه همه مسئولان باشد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: مشکلات اقتصادی منجر به نارضایتی و در نتیجه ناامیدی می شود و باید در برنامه‌ریزی‌ها و نگاه به فعالیت‌های اقتصادی رضایت مردم بخوبی جلب شود.

وی بیان کرد: در رویدادهای مختلف علمی و پژوهشی ایران همواره پیشگام است که این پیشگامی باید در معیشت و رفاه خانواده‌ها نیز بخوبی پدیدار شود.

دشتی تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف باید در تصمیم‌گیری‌های خود رضایت مردم را مورد توجه قرار داده و از لحاظ تصمیم‌های فزونی‌بخش مشکلات مردم اجتناب کنند.

وی یادآورشد: گاهی نارضایتی ناشی از نوع برخوردها است تا جایی که برخی از مردم تا واسطه نداشته باشند مشکلات آنها در دستگاه‌ها و بیمارستان‌ها بخوبی حل نمی‌شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر گفت: از بعد اقتصادی گرچه ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی باید حذف شود ولی در کنار آن باید تمهیدات لازم برای رفاه و آسایش مردم مدنظر باشد تا از تحمیل فشار مضاعف به مردم جلوگیری شود.

وی عنوان کرد: در پارس جنوبی و نیروگاه اتمی بوشهر متخصصان داخلی بخوبی با بهره‌گیری از روحیه جهادی، پیشرفت را نشان دادند.

دشتی ادامه داد: این پیشرفت‌ها نشان دهنده این است که هر جا روحیه جهادی وجود داشته بهترین نتیجه ممکن محقق شده است.

دشتی همچنین با گرامیداشت سالروز وفات ام البنین اظهارداشت: این مناسبت به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا معرفی شده است که رمز بقا جامعه نیز ماندگاری روحیه جهاد، ایثارگری و شهادت طلبی است.

وی گفت: لازمه تحقق این موضوع نیز توجه به خانواده‌های شهدا و ایثارگر است و تکریم جایگاه آنان است.

امام جمعه موقت بوشهر افزود: پدران و مادران، همسران و فرزندان شهدا در نزد خداوند ارزش و منزلتی در حد شهیدان دارند و جامعه باید آنها را تکریم کنند.

دشتی عنوان کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگر پرچمدار جهاد و شهادت در جامعه هستند و باید در دیدار با این خانواده همواره آنان را مورد توجه و رسیدگی قرار داد.

وی گفت:حفظ ارزش و منزلت شهیدان در مرحله نخست برعهده خانواده‌های شهدا و ایثارگر است که باید نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

دشتی همچنین با گرامیداشت ۲۷ دی سالروز شهادت نواب صفوی گفت: این شهید تجسمی از اخلاص، غیرت و دینداری بود که باید همواره جایگاه و منزلت این شهید والامقام پاس داشته شود.

وی با اشاره به ضرورت وجود غیرت دینی در بین افراد جامعه اضافه کرد: حماسه‌های جبهه و جنگ نیز بخاطر غیرت دینی بود که این صفت حیات‌بخش باید در جامعه تقویت شود.

دشتی افزود: در برابر ظلم ستمگران جهانی باید غیرت دینی داشت، چراکه این غیرت دینی به عنوان تاکید رهبر معظم انقلاب نجات‌بخش جامعه از ظلم و ستم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا