بارش 30 سانتی برف در محورهای کوهستانی گیلان/ ترافیک در جریان است


بارش 30 سانتی برف در محورهای کوهستانی گیلان/ ترافیک در جریان است

مدبرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: شاهد بارش شدید برف در محورهای اسالم - خلخال( ارتفاع برف 25 تا 30 سانتیمتر) . محور پونل - خلخال( ارتفاع برف 25 تا 30 سانتیمتر) هستیم.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بارش برف و باران در سطح محورهای استان گیلان، اظهار کرد: شاهد بارش شدید برف در محورهای اسالم - خلخال( ارتفاع برف ۲۵ تا ۳۰ سانتیمتر)، محور پونل - خلخال( ارتفاع برف ۲۵ تا ۳۰ سانتیمتر)، محور سیاهکل - دیلمان(ارتفاع برف پنج سانتیمتر و محور ماسال - گیلوان(سفیدپوش) هستیم.

وی از بارش خفیف برف در محورهای فومن ماسوله، بلوردکان - خصیب دشت(سفیدپوش)، حشمت آباد - قوشه لانه(سفیدپوش) و بهارستان - آقچای(سفیدپوش) خبر داد و گفت: در گردنه الماس در محور اسالم - خلخال بارش برف شدید، در گردنه حیران در محور آستارا - اردبیل بارش برف خفیف و در گردنه کوهین در محور رشت - قزوین بارش برف خفیف داریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه در سایر محورهای مواصلاتی استان باران می بارد، گفت: احتمال وضعیت قرمز و بسته شدن جاده برای محور رشت - قزوین در چند ساعت آینده وجود دارد.

مرادی، ترافیک در محورهای استان به غیر از محور پونل - خلخال(انسداد فصلی) را در جریان دانست و بیان کرد: برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشید.

وی با اشاره به فعالیت ۵۷ راهدارخانه ثابت و سیار در گیلان، خاطرنشان کرد: در طرح زمستانه امسال ۵۴۲ نیروی راهدار در قالب ۶۰ اکیپ راهداری و ۳۵۹ دستگاه انواع ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین حضور دارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس