بارش برف و لغزندگی جاده کرج - چالوس


بارش برف و لغزندگی جاده کرج - چالوس

کرج - ایرنا - کارشناس پلیس راه البرز اعلام کرد که بارش برف در جاده کرج - چالوس سبب لغزندگی در سطح این محور شده است.

سروان مسعود خانجانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : اکنون بارش از محدوده نسا تا کندوان به صورت برف و در بقیه محور به صورت باران است و رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی افزود: با توجه به بارش ها ، احتمال سقوط سنگ و بهمن در مسیر های کوهستانی به ویژه در جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست.

کارشناس پلیس راه البرز در خصوص وضعیت ترافیک در راه های استان البرز خاطرنشان کرد: اکنون ترافیک در ورودی جاده کرج - چالوس سنگین و در بقیه محور تا آدران پرحجم در حال حرکت است .

خانجانی گفت : همچنین ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین از محدوده ترمینال شهید کلانتری تا مهرویلا کرج نیمه سنگین گزارش شده است.

این کارشناس تاکید کرد که رعایت فاصله طولی برای جلوگیری از تصادف و عدم تغییر مسیر ناگهانی در محدوه آزادراهی از مواردی است که رانندگان باید مورد توجه قرار دهند.

جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در حوزه جغرافیایی استان البرزو مابقی در حوزه جغرافیایی استان مازندران قرار دارد.

استان البرز دارای یک هزار و۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی