امام جمعه موقت گرگان: افزایش تولید به خودکفایی کشور منجر می‌شود


امام جمعه موقت گرگان: افزایش تولید به خودکفایی کشور منجر می‌شود

گرگان - ایرنا- امام جمعه موقت گرگان با اشاره به ضرورت پشتیبانی از تولیدکنندگان و رفع موانع پیش روی آنها گفت: اهتمام به تولید به خودکفایی و استقلال کشور و کم اثر کردن تحریم منجر می شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام قاسم لیوانی در خطبه های نمازجمعه این هفته گرگان افزود : همه مدیران و مسئولانی که خود را دلسوز نظام و مردم می‌دانند باید تلاش جهادی کنند تا تولید در کشور افزایش یابد.
وی اظهارداشت: برخی قوانین که در گذشته تصویب شده و در زمان حاضر مانع و سنگی جلوی پای تولیدگران است باید این بخشنامه ها و قوانین اصلاح و به نفع تولیدکنندگان اعمال شود.
امام جمعه موقت گرگان ادامه داد :همانطور که مسئولان به فکر پشتیبانی از تولیدکنندگان هستند باید سراغ مانع زدایی هم بروند.
حجت‌الاسلام لیوانی تصریح کرد : منویات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال و توصیه ایشان برای حمایت از تولید باید به صورت مستمر در دستور کار مسئولان کشور و استان باشد.
به گفته وی توصیه به تلاش و کوشش برای تولید و ارتزاق از آموزه‌های دینی محسوب و یک وظیفه شرعی تلقی می شود.

حجت الاسلام لیوانی به ۲۶ دی ماه و سالروز فرار شاه خائن از کشور در سال ۵۷ اشاره و اضافه کرد : فرار خفت‌بار شاه نتیجه بی عدالتی و نادیده گرفتن حقوق و بد رفتاری با مردم است .

خطیب جمعه موقت گرگان بیان کرد: این وعده الهی است که حاکمان ظالم و ستمگر هرگز نمی توانند به حکمرانی بر مردم ستمدیده ادامه دهند و حاکمان جور محکوم به فنا هستند.
وی به سالروز انتصاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به منصب امام جمعه تهران از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت نماز جمعه دژ مستحکم امت اسلام در برابر کافران است و اتحاد، حضور پررنگ و صفوف مستحکم‌ نماز جمعه به عنوان یک آیین سیاسی و عبادی واجب ، تن دشمنان اسلام را به لرزه می اندازد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کل‌کل مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد با چاشنی بینی!