امام جمغه بروجرد: صبر و استقامت مادران شهدا ستودنی است


امام جمغه بروجرد: صبر و استقامت مادران شهدا ستودنی است

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: صبر و استقامت مادران شهدا ستودنی است و به همین دلیل باید نهایت احترام را در جامعه برای این افراد قایل شد.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید "علی حسینی" در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد ضمن گرامیداشت روز تکریم همسران و مادران شهدا اظهار داشت: مادران شهدا با اهدا فرزندان خود در راه اسلام برای ما عزت ، سربلندی و عظمت آفریدند.

وی تجلیل از والدین شهدا را وظیفه همه آحاد مردم دانست.

امام جمعه بروجرد با اشاره به حضور رییس بینیاد شهید کشور در آیین گرامیداشت ۶۸ شهید دانش آموز بروجرد گفت: در ۲۰ دی ماه سال ۱۳۶۵ رژیم خبیث بعث عراق یک جنایت بزرگی را در دنیا مرتکب شد و با موشک دانش آموزان بی گناه را به شهادت رساند.

خطیب جمعه بروحرد بر مدیریت جهادی در جامعه تاکید کرد و اضافه کرد: همه اقدامات انجام شده در راستای توسعه و عمران باید در قالب مدیریت جهادی باشد و این خواسته تنها مردم بروجرد نیست بلکه در کل کشور باید اجرایی شود.

حجت الاسلام حسینی افزود: اگر قرار است که مشکلات ما حل شود نیاز داریم به مدیریت جهادی یعنی مدیرانی که جهادی کار کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: راه حل نسبت به تحریم ها مقاومت در برابر زورگوئی ها و غربی هاست ، اکنون هشت سال گذشته و تحریم ها برداشته نشد و اینجاست که می فهمیم کوتاه امدن راه حل برداشتن تحریم ها نیست و تنها راه برداشتن تحریم ها مقاومت است.

وی اظهآر امیدواری کرد که مذاکره کننده ها هم بتوانند با مقاومتشا ن تحریم ها را بردارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبای من