رانندگان بدون زنجیر چرخ وارد جاده های کوهستانی مازندران نشوند


رانندگان بدون زنجیر چرخ وارد جاده های کوهستانی مازندران نشوند

ساری - ایرنا - رئیس پلیس راه مازندران با اعلام این که در بعضی از محورهای مواصلاتی استان برف در حال باریدن است ، از رانندگان خواست بدون تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ وارد محورهای کوهستانی استان نشوند.

سرهنگ یدالله جهانتاب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا وضعیت تردد در تمامی محورهای مواصلاتی و کوهستانی را روان و عادی توصیف کرد ولی گفت که از لحاظ شرایط جوی هم اکنون بارندگی در تمامی مناطق استان ادامه دارد و در مناطق بالادست و کوهستانی هم برف می بارد.

وی با اظهار این که بارش برف بیشتر محورهای کوهستانی اصلی استان را متاثر کرده است ، افزود : در محور کندوان در محدوده ولی آباد شاهد بارش برف هستیم ولی در سایر مناطق این محور بارش باران ادامه دارد و در محدوده هزار چم هم پدیده مه گرفتگی غلیظ مشاهده می شود..

رئیس پلیس راه مازندران گفت : در محور هراز نیز گردنه امامزاده هاشم شاهد بارش برف است و در بقیه نقاط این محور هم باران می بارد.

وی وضعیت محور سوادکوه و کیاسر را نیز بارانی توصیف کرد و افزود : در مجموع سطح تمامی جاده های استان لغزنده است و با توجه به وضعیت جوی موجود توصیه ما به رانندگان این است که با تجهیزات زمستانی خصوصا زنجیر چرخ وارد محورهای مواصلاتی استان شوند.

سرهنگ جهانتاب از رانندگان خواست همچنین با توجه به بارش برف و باران و لغزندگی مسیر با سرعت مطمئن حرکت و از انجام هرگونه حرکات مخاطره آمیز خودداری کنند.

هواشناسی مازندران دیروز با انتشار اطلاعیه ای از ورود سامانه سرد و بارشی به استان از اواخر شب پنجشنبه خبر داده و اعلام کرده بود که سامانه سرد بارشی تا روز دوشنبه در استان ماندگار است.

مازندران ۱۰هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر