امام جمعه زنجان: جز ایستادگی راه دیگری نداریم


امام جمعه زنجان: جز ایستادگی راه دیگری نداریم

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در برابر دشمنان و زیاده خواهی آنان، جز ایستادگی راه دیگری نداریم، مقاومت بی هزینه نیست ولی کوتاه آمدن در برابر دشمن هم هزینه دارد.

حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان به تاکید رهبر معظم انقلاب به وحدت اشاره کرد و افزود: همه ما سوار یک کشتی هستیم، دشمن با ایران و ایرانی سر عناد دارد و این موضوع را در تحریم دارو و واکسن دیدیم.

وی اظهار داشت: وجود اختلاف سلیقه طبیعی است، اما نباید منشأ اختلاف در جامعه شویم.
امام جمعه زنجان به سخنان رهبر معظم انقلاب به مناسبت قیام ۱۹ دی مردم قم اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب به عنصر غیرت دینی اشاره کردند، همان مولفه ای که در طول حیات انقلاب در برابر توطئه های دشمنان، فتنه های منافقین، بایکوت سیاسی و محاصره اقتصادی ضامن حفاظت از انقلاب است، از این رو دشمن در صدد است به بهانه ها و روش های مختلف غیرت دینی را در جامعه ما کم کند.
وی اظهار داشت: اکنون دشمن از طریق جنگ و در فضای مجازی نرم تبلیغات وسیعی انجام می دهد و حاکمیت دین و روحیه مقاومت ملت ایران را هدف گرفته است.
امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه از کشور اشاره کرد و گفت: این پیروزی نتیجه استقامت مردم و به برکت خون شهدا بود.

حجت الاسلام خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها و هفته تکریم مادران و همسران شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: در ارتباط با حق و جایگاه مادر، هر بیانی که نقل شود حق مطلب ادا نمی شود.
وی افزود: شهدا در دامان مادران تربیت شدند، باید قدر و منزلت مادران و همسران شهدا دانسته شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی