امام جمعه اهل سنت: رییس جمهور سفر اختصاصی به کیش داشته باشد


امام جمعه اهل سنت: رییس جمهور سفر اختصاصی به کیش داشته باشد

کیش - ایرنا - امام جمعه اهل سنت کیش گفت: انتظار داریم رییس جمهور و هیات دولت برای بررسی مستقیم مشکلات و چاره جویی کیش به این جزیره سفری اختصاصی داشته باشند.

به گزارش ایرنا، شیخ مستطاب یعقوب شمس در خطبه های نماز جمعه این هفته اهل سنت اظهار داشت: آیت الله سید ابراهیم رییسی که به منظور پیگیری مشکلات مردم هرمزگان به این استان سفر و در سفر ۲ روزه خود مشکلات زیرساختی، آموزشی، مسکن، مسائل مربوط به امور کشاورزان، صید و صیادی، وضعیت مشعیشتی مردم، امور زلزله زدگان سیل و سیل زدگان را بررسی کرد.

وی افزود: به نوبه خودم و به نمایندگی از مردم از این بازدیدها که به همراه ۱۷ نفر معاونان رییس جمهوری و وزرای دولت انجام شد کمال قدر دانی را دارم اما انتظار می رفت سفری کوتاه هم به کیش برای بررسی مشکلات این جزیره داشت یا حداقل نماینده دولت در این منطقه آزاد تجاری حضور پیدا می کرد.

امام جمعه اهل سنت کیش اضافه کرد: این جزیره نیز همانند سایر نقاط استان هرمزگان از مشکلات مختلفی از جمله نبود فضای مناسب آموزشی، چالش های زیرساختی، مسکن، معیشت، مسایل مربوط به صید صیادی رنج می برد و کیشوندان برای رفع این مشکلات علاقه مند سفر رییس جمهور هستند.

شیخ شمس یادآور شد: انتظار می رود با توجه به اینکه کیش یکی از اولین مناطق آزاد است ونوع مدیریت آن آیت الله رییسی رییس جمهور کشورمان در یک سفر اختصاصی با بررسی مشکلات یاور این جزیره برای توسعه و نقش آفرینی در اقتصاد کشور باشد.

سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه چهاردهمین سفر استانی خود را با سفر به هرمزگان آغاز کرد و از مناطق سیل زده و زلزله زده، بندر شهید رجایی بازدید کرد و با مردم گفت و گو و دستورهای لازم را برای تسریع در خدمات رسانی صادر کرد.

رییس جمهور در دومین روز سفر خود به جزیره هرمز و قشم سفر کرد؛ ۱۷ نفر از وزرا و معاونان رییس جمهور، آیت الله ابراهیم رییسی را در سفر ۲ روزه به هرمزگان همراهی می‌کنند.

اگر کیش امروز در خدمت رشد و شکوفایی کشور قرار گرفته است کمبودهای و نواقص زیادی است که برای رفع انها چاره سازی و چاره جویی کند اجرای قانون مناطق گوشه ای می شود

از نزدیک شاهد مشکلات این جزیره هیچ نماینده ای از طرف دولت نیامدیم مجبور شدیم از طریق نماز جمعه به گوش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403