سفر رییس‌جمهور منشا خیر و برکت در هرمزگان است


سفر رییس‌جمهور منشا خیر و برکت در هرمزگان است

بندرعباس - ایرنا-امام جمعه موقت قشم گفت: سفر رییس‌جمهور به استان هرمزگان و این جزیره منشا خیر و برکت است و امیدواریم با اعتمادی که در همین مدت کوتاه در جامعه ایجاد کرده است، خدمات شایانی به مردم ارایه شود.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام روح‌الله معصومی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قشم افزود: آیت الله رییسی از زمان خدمت در مشهد و سپس در قوه قضاییه توانستند اعتماد آفرینی و امید را در دل مردم زنده کند لذا امیدآفرینی و تحقق عدالت از سایر وظایف دولت مردمی آیت الله رییسی است.

وی ادامه داد: حضور سردار سعید محمد در بین مردم و علما نشان از پای کار بودن مسوولان این دولت و ایجاد رابطه صمیمی با مردم است و امید می رود مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان مدت و بلند مدت خود را ارایه دهند.

امام جمعه موقت قشم تصریح کرد: انجام وعده‌های مطرح شده هم‌اکنون امیدی در دل مردم منطقه ایجاد کرده است که امیدواریم با اجرای آنها این امید ماندگار شود و مردم جزیره قشم پس از سال‌ها طعم عدالت را بچشند.
تکریم مادران و همسران شهدا کمتر از تکریم شهدا نیست

امام جمعه موقت قشم گفت: تکریم مادران و همسران شهدا کمتر از تکریم شهدا نیست و سالروز وفات ام‌البنین و دهه فجر زمان مناسبی برای احترام به این قشر عزیز است.

معصومی در ادامه خطبه‌های این هفته افزود: حضرت ام‌البنین چهره‌ای مقتدر است که در کنار حضرت زینب (س)، در قیام حضرت امام حسین (ع) و هم پس از واقعه عاشورا نقشی پررنگ در صدور پیام آن حضرت و افشاگری‌ها داشت.

وی یادآور شد: سالروز وفات ایشان که روز شهدا نامگذاری شده است فرصتی مغتنم برای تکریم این عزیزان به شمار می‌رود، ایشان با تقدیم چهار فرزند خود در پیشگاه خداوند متعال و خدماتی که در دوران زندگی خود داشت به اسوه‌ای از صبر و اعتقاد به ولایت و امامت است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها