مردم گیلان از تردد غیرضروری در جاده‌های کوهستانی پرهیز کنند


مردم گیلان از تردد غیرضروری در جاده‌های کوهستانی پرهیز کنند

رشت - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با هشدار به اینکه بارش برف طی ساعات آتی در مناطق کوهستانی استان تشدید می شود، گفت: توصیه می‌شود رانندگان از ورود به جاده‌های کوهستانی خودداری کنند.

امیر مرادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: لازم است مردم از ترددهای غیرضروری به خصوص محورهای کوهستانی تا اواخر امروز پرهیز کنند و درصورت تردد مراقبت های لازم را داشته باشند.

وی اظهار داشت: متاسفانه همواره در زمان بارش های برف تردد تعدادی از خودروها را بدون رنجیرچرخ شاهد هستیم که این امر موجب در راه ماندن آنها در مسیر می شود و مشکلاتی را برای شان ایجاد می کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اینکه براساس گزارش هواشناسی این موج بارشی در عصر و شب تقویت می شود، از مردم خواست تا برای حلوگیری از هرگونه آسیب مالی یا جانی در چنین شرایطی تاحد ممکن در منزل بمانند.

مرادی با بیان اینکه طی روزهای گذشته هشدار برای آمادگی یه دستگاههای اجرایی داده شده است، افزود: احتمال دارد با تشدید شرایط برفی برخی محورهای کوهستانی مسدود شوند.

وی ادامه داد: در محور قزوین-رشت گزارش راهداری استان مبنی بر احتمال بسته شدن مسیر بدلیل قوت گرفتن بارش‌های برف با کولاک در ساعات پیش‌رو حکایت دارد.

مدیرکل مدیریت بحران همچنین از مردم خواست حتما با آمدگی کامل و همچنین اطلاع از باز بودن مسیر تردد وارد محورهایمواصلاتی شوند و تصریح کرد: همراه داشتن وسائل زمستانی همچون زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی الزامی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...