مسئولان برای حل مشکل صادرات سیب آذربایجان غربی برنامه مدونی تدوین کنند


مسئولان برای حل مشکل صادرات سیب آذربایجان غربی برنامه مدونی تدوین کنند

امام جمعه ارومیه گفت: مسئولان برای حل مشکل صادرات سیب استان برنامه مدون تدوین کنند.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز ۲۴دی ماه در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی شهر برگزار شد، افزود: با وجود اقدامات و تلاش های مسئولان استانی هنوز مشکل سیب استان حل نشده است باید برای حل این مشکل برنامه جامع و مدون تدوین شود.

وی تصریح کرد: حل مشکل سیب استان نیازمند بکارگیری نظرات کارشناسان حرفه ای، تدوین برنامه و حمایت از شرکت های صادراتی است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به مشکلات فراوان مدیریت شهر ارومیه خاطر نشان کرد: ارومیه دارای مشکلات عدیده شهری از جمله مشکل در حمل و نقل، آلودگی هوا، ترافیک ، تکدی گری و سد معبر است که نیاز است شورای اسلامی شهر و شهرداری با جدیت و برنامه ریزی صحیح این مشکلات را مدیریت کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع مردم قم یاد آور شد: حوادث تاریخ ساز انقلاب نباید فراموش شوند، باید باجهاد تبیینی این حوادث را به نسل های بعدی بازگو کرد.

وی اظهار کرد: حوادثی همچون ۹دی، قیام ۱۹دی و امثال آن نماد غیرت دینی هستند بنابراین نباید نسبت به دین بی تفاوت بود چرا که دین عین ناموس است و دشمن در تلاش است مسلمانان را نسبت به دین بی تفاوت کند.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین(ع) ادامه داد: روز وفات این بانوی بزرگوار روز تکریم از مادران و همسران شهدا نام گذاری شده که باید مادران و همسران بزرگوار شهدا از صبر و تقوای این بانوی با عظمت الگو بگیرند.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران