مدیران ضعیف باید تغییر کنند


مدیران ضعیف باید تغییر کنند

امام جمعه شهرکرد گفت: مسئولان باید تلاش خود را بیشتر کنند تا به این ترتیب مشکلات معیشتی مردم نیز کاهش پیدا کند، در حال حاضر نیز برخی مسئولان عملکرد خوبی ندارند و برای حل مشکلات مردم تلاش نمی‌کنند که این افراد باید در عملکرد خود تجدیدنظر کنند، در غیر این صورت چنین افرادی نباید بر کرسی ادارات باشند و نیاز است تغییر کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ۲۴ دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار کرد: آیات قرآن برای مومنان درس زندگی است، برای مثال خداوند در آیات ۲۰ و ۲۱ سوره انفال به مردم توصیه می‌کند که مطیع خدا، پیامبر و دین اسلام باشند و به فرمان‌های الهی پشت نکنند، زیرا نافرمانی از این دستورات برای انسان‌ها دارای خسارات است.

امام جمعه شهرکرد افزود: زمانی که سخن از نماز، انفاق، ایمان به آخرت، ولایت‌پذیری و... است، باید مومنان به سمت عمل به این دستورات بشتابد، زیرا زمانیکه دستورات الهی شنیده شود، اما به آن‌ها عمل نشود با زمانی که این دستورات شنیده نشوند، تفاوتی ندارد بنابراین مومنان نباید تنها شنونده باشند.

وی ادامه داد: براساس آیات قرآن بدترین انسان‌ها نزد خداوند کسانی هستند که لال و کر باشند و اهل تعقل نباشند البته در اینجا منظور از لال و کر این است که فرد گوینده و شنونده عاقلی نیست همچنین تصمیم و عمل عاقلانه ندارد و به همین دلیل به عنوان بدترین جنبندگان معرفی شده است.

نکونام با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین (س)، عنوان کرد: این بانوی صبور یک الگوی تمام عیار برای مقاومت، صبر و ولایت‌پذیری هستند، همچنین ایشان بسیار زمان‌شناس و وظیفه‌شناس و یک بانوی اهل بصیرت بود، زمانیکه گفته می‌شود این حضرت ولایت‌پذیر بود به این دلیل است که پس از شنیدن خبر شهادت فرزندان خود به سرعت خواستار خبری از وضعیت امام حسین، امام زمان خود شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، اضافه کرد: همچنین روز ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه از ایران است، شاه خائن با خروج خود از کشور باعث ایجاد امید در دل انقلابیون شد، زیرا شاه با فسادهای بسیاری که تمامی زمینه‌ها داشت، ایران را به یک جامعه ذلیل تبدیل کرده بود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران دارای یک حقیقت و نورانیت بوده که این حقیقت در حال پیشروی به سمت جلو است و با وجود مشکلات و پیچ و خم‌هایی که در این مسیر وجود دارد، اما به لطف الهی دارای بن‌بست نیست، زیرا این انقلاب دارای ذات نورانی است و ظلمت‌های طاغوت، فساد و انحرافات را یکی پس از دیگری محو می‌کند.

نکونام خاطرنشان کرد: مسئولان نیز باید تلاش خود را بیشتر کنند البته امروز فضای خوبی ایجاد شده است اما امیدواریم بر سرعت و سلامت کار افزوده شود و به این ترتیب مشکلات معیشتی مردم نیز کاهش پیدا کند همچنین درحال حاضر نیز برخی مسئولان عملکرد خوبی ندارند و برای حل مشکلات مردم تلاش نمی‌کنند که این افراد باید در عملکرد خود تجدیدنظر کنند درغیر این صورت چنین افرادی نباید بر کرسی ادارات باشند و نیاز است تعویض شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)