تولیدکنندگان ایرانی تمام فناوری یک برند خارجی را در اختیار گرفته‌اند


تولیدکنندگان ایرانی تمام فناوری یک برند خارجی را در اختیار گرفته‌اند

رییس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی مشهد با اشاره به پیشرفت صنعت لوازم خانگی در ایران گفت: تولیدکنندگان ایرانی گاه تمام فناوری یک برند خارجی را در اختیار گرفته‌اند که از آن جمله می توان از فناوری برند دوو و “ تکنوگاز” نام برد که این محصولات گروه صنعتی انتخاب تفاوتی با برندهای خارجی ندارند و با همان کیفیت کره جنوبی و ایتالیا در...

به گزارش خبرآنلاین، رضا رزقیان مقدم در حاشیه نمایشگاه لوازم خانگی مشهد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: صنعت لوازم خانگی در کشور رشد قابل توجهی به لحاظ کمی و کیفی داشته و بسیاری از انواع تولیدات داخلی در این رسته تفاوتی با برندهای مشابه خارجی ندارند.
رزقیان: به طور مثال برند دوو توسط گروه صنعتی انتخاب از کره جنوبی خریداری شد و این شرکت با انتقال تکنولوژی به ایران علیرغم بدعهدی کره ای ها بعد از تحریم ها توانست به بهترین شکل بومی سازی را انجام داده و این کالا را با همان کیفیت دوو در ایران تولید نماید.
رییس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی مشهد افزود: یا همین گروه برند تکنو گاز را از ایتالیا خریداری کرده و مالکیت این برند در اختیار این شرکت ایرانی می باشد و با هنرمندی جوانان توانمند ایرانی امروز بهترین صفحات گاز و فر و کارهای توکار در اصفهان تولید می شود و تمامی دستگاه های مورد نیاز تولید را به ایران انتقال داده است.
مقداد صالحی رییس هیات مدیره گروه لوازم خانگی یاس نیز در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگاران گفت: برند دوو در جهت مقابله با قاچاق کالا، محصولات دوو را در فروشگاه های کیش با ده درصد تخفیف نسبت به سرزمین اصلی میفروشد و بدین وسیله بهترین کالا با خدمات پس از فروش بی نظیر به هموطنان عزیزمان عرضه می گردد.
وی افزود: گروه انتخاب در جهت تکریم مصرف کننده و با اعتقادی که به تولیدات خود دارد یخچال های ساید بای ساید و ماشین های لباسشویی فروخته شده را تا ۳۰ روز پس از نصب و استفاده توسط مشتری در صورت برگشت توسط مشتری به هر دلیلی پس می گیرد.
صالحی همچنین گفت : گروه صنعتی "انتخاب" ۱۴ هزار کارمند در بخش تولید در کل کشور دارد و برند "دوو" کره جنوبی را بومی سازی کرده و در اختیار گرفته و فقط ۲۵ درصد از قطعات لوازم خانگی این نوع برند مانند کمپرسور وارداتی است.
وی افزود: یخچال و فریزر از هزار و ۵۰۰ نوع قلم کالا تشکیل شده که ۷۵ درصد از آنها در داخل کشور توسط مالک برند "دوو" که یک ایرانی است تولید می شود.
46
کد خبر 1592432

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان